Kiva nähddä suakin!päivää kaikille.
Kiva nähddä suakin!päivää kaikille.
päivää kaikille.
Tänne ei onneksi oo lupailut missään vaiheessa alle seitsemän asteen lämpötilaa. Hyvä juttu, etteivät mun tomaatit palellu!
päivää kaikille.
Olet siis pelkuri kun annat toisten mielipiteiden ohjata omia tunteitasi? Kasva aikuiseksi.Ei ole.
En ole.Softy? Softy on hottis.
...sulla on siellä taas ihan puishuonoa peiliä ja pahasti unihiekkaa ja muuta roskaa silmissäs...En ole.
Läski ei voi olla hottis.
Juu, just tuota samaa kupissa täälläkin....keskimmäinen halus aamulla juoda oman pienen kupillisensa niin samalla tein sitten reilummin...mutta tää on jo taas sitä kylmää juomaa
Mieti nyt. Kasvot on ok ja on hyvät hiukset. 90kg läski vartalo ei ole kaunis....sulla on siellä taas ihan puishuonoa peiliä ja pahasti unihiekkaa ja muuta roskaa silmissäs...
Mutta onneks meitä on erilaisia ja ihan taatusti jokaiselle löytyy se oma tyksijänsä !
Juu, just tuota samaa kupissa täälläkin....keskimmäinen halus aamulla juoda oman pienen kupillisensa niin samalla tein sitten reilummin...mutta tää on jo taas sitä kylmää juomaa
Tarkoitus ois lähtee tyttöystävän kans uimaan tänään
Oon kyllä niin herkällä tuulella että pitää nusasta pari kertaa ennen lähtöä, tympee altaassa odotella milloin innostus laantuu
Mikä aloitus? En ole vielä katsonut palstan muita ketjuja.Miks ette vastaa mun aloitukseen?
Meistä kahdesta minä olen tällä hetkellä kolmen promillen kännissä.
Ja silti se olet sinä joka toistaa tauotta samaa soopaa josta kukaan ei ota mitään selvää.