Softy
Etkö ole jo? Ai niin, pitää olla rekisteröitynyt.Kertokaa miten pääsen tähän the ketju yhteisöön sisään?
Etkö ole jo? Ai niin, pitää olla rekisteröitynyt.Kertokaa miten pääsen tähän the ketju yhteisöön sisään?
Ny mä viuhahdan suihkuun
Ei mitään hajua..Kertokaa miten pääsen tähän the ketju yhteisöön sisään?
Kyllä varmaan.Vieläkö kerkeis majurin perää suihkuttaa? Tiiä vaikka tarttis apua.
Toihan päinvastoin kuulostaa hyvältä!En tajua mitään, olenko väärässä ketjussa.
Kovasti onnea.Pakko kertoa edes jossain!
Mun seitsemän vuoden rukoukseen on vastattu!
Oon täällä joskus kirjoitellut ja kertonut kuinka kovasti haluttiin lasta, ja sitten sitä toistakin..
Melkein seitsemän vuotta meni..
Mutta nyt.. oon raskaana!!!
Happy, happy, happy!!
Kiitos ja anteeksi
Mistä sinä sait kuvan minusta suihkussa?
Mene Softy auttamaan sitä, ei tosta tule yhtään mitään.
Mistä sinä sait kuvan minusta suihkussa?
Jahas... DeeDeeRamonan salakamerat taas vauhdissa. Vaikka kuinka kämpän tutkis niin niiltä ei voi välttyä!
Onko miehesi joskus käyttänyt soijavalmisteita?Lohduttaa, tai ei mutta pakko jakaa oma tarina. Yli 10 vuotta yritettiin, ensin luomusti, sitten hoidoille ja lopulta luovutettuina. Ajattelin jopa ettei meille huonoina ihmisinä suoda ikinä omaa lasta.. Kun sitten ei enää aktiivisesti ajateltu asiaa, huomasin olevani raskaana ( rv 9) Poika on nyt kolme. Nyt sitten kipuiltu kakkosta
No comments.Jahas... DeeDeeRamonan salakamerat taas vauhdissa. Vaikka kuinka kämpän tutkis niin niiltä ei voi välttyä!
Magic MikeUuu mikä leffa vitosella.
Oho äkkiäpäs sä opit kirjoittaan numeroilla.No comments. *Piilottaa kamerat 715513N väliin*
Paula, kun sä tiedät ravinnosta kaiken, niin tiedätkö mitään hiihtämisestä?Onko miehesi joskus käyttänyt soijavalmisteita?
Eipä sen kysymyksen olis sinuun tarviinut kolahtaa, kun en toiselle osoitin?Paula, kun sä tiedät ravinnosta kaiken, niin tiedätkö mitään hiihtämisestä?
Sinulle on montakin kertaa sanottu, että suksi kuuseen mutta et ole edes vaivautunut harjoittelemaan.
Tiesit kai "ongelmasta" aikaisemmin? Tiesitkö tästäkin?Kovasti onnea.
Mitä pyytelet anteeksi?Pakko kertoa edes jossain!
Mun seitsemän vuoden rukoukseen on vastattu!
Oon täällä joskus kirjoitellut ja kertonut kuinka kovasti haluttiin lasta, ja sitten sitä toistakin..
Melkein seitsemän vuotta meni..
Mutta nyt.. oon raskaana!!!
Happy, happy, happy!!
Kiitos ja anteeksi
Yksinkertaista:Kertokaa miten pääsen tähän the ketju yhteisöön sisään?