Softy
Mä yritin mutta ei onnistunut.Eikö niitä olis voinut ottaa kaveriksi vaihtamaan lakanoita?
Toivottavasti tämä ei ollut tyhmä kysymys.
Mä yritin mutta ei onnistunut.Eikö niitä olis voinut ottaa kaveriksi vaihtamaan lakanoita?
Toivottavasti tämä ei ollut tyhmä kysymys.
Täytyykö tämä ymmärtää, että poika ja toivottavasti jopa mies on parempi lakanoissa kuin mikään numero satsi?Mä yritin mutta ei onnistunut.
Olin muuten tänään erittäin lähellä kotinurkkiasi.Lakanat laitettu. Sain pojalta apua.
Huomasin tämän jo vuorokauden ikäisenä.715517 sopivat myös pään aluseksi.
Ilmeisesti puhuvat tisseistä...mikä toi numerosarja on mitä hoette. 715517 ??
Olisit tullut käymään. Mutta ei sottaamaan lakanoita.Olin muuten tänään erittäin lähellä kotinurkkiasi.
Jos olisin tiennyt, että kaipaat apuva niin kyllä mä tossa odotteluaikana olisin ehtinyt vaihtamaan ja vaikka sottaamaan likaamaan useammatkin lakanat.
KylläTäytyykö tämä ymmärtää, että poika ja toivottavasti jopa mies on parempi lakanoissa kuin mikään numero satsi?
Jaah, saaks sun sängyssä hyppii kengät jalassa?Olisit tullut käymään. Mutta ei sottaamaan lakanoita.
Ei saa ollenkaan hyppiä.Jaah, saaks sun sängyssä hyppii kengät jalassa?
Koska olen mies niin mun mielipiteeni on aina subjektiivinen ja yleensä väärä.Ilmeisesti puhuvat tisseistä...
Mä menen kun pesukone pysähtyy.Ny mä viuhahdan suihkuun
Onko tisseillä numerot? Kumitisseillä varmaan onkin.Ilmeisesti puhuvat tisseistä...
Jos ny antaa 715531ll3 tai pepulle numeron ykkösestä kymppiin niin joo.Onko tisseillä numerot? Kumitisseillä varmaan onkin.
Vainaja tunnistetaan kumitissin numeron perusteella esim.
Teillä on taas jotain sisäpiirijuttuja joista ei ymmärrä mitään.Jos ny antaa 715531ll3 tai pepulle numeron ykkösestä kymppiin niin joo.
7 =TOnko tisseillä numerot? Kumitisseillä varmaan onkin.
Vainaja tunnistetaan kumitissin numeron perusteella esim.
ok. Älä liukastu.Ny mä viuhahdan suihkuun
7 =T
1 =I
5 = S
5 = S
1 = I
7 = T
*opettaa pientä*
Relaatio - Kuopio
Herkku:
Ma - 5 - 7 + 7
Ma - 13
Herkku - 7 + 7
Hi - 11 - Pu
PeT - 11 (väliviiva)
Valtiot:
Na - 7 + 7
Herkku:
Ma - 5 - 7 + 7
Jos sinulla on alapuoleta maa auki, niin sen herkku tuo on lontoon murteella (alkuun ko. maa).
Herkku
Hi - 11 - Pu (rullalla oleva pulla jossa tätä on)
PeT - 11 (väliviiva) Ei PeT ystävä
LUONTO
li- vas 10 (rajasana)
RAHA
- pääsanasta ylös 7