Mä puhisen sen sinne kun siinä lällättelet vielä tovin Ähäkutti lällätiläälää!Puhise se pilvi siitä hitoksiin
Täälläpäs hehkuttaa vielä, lälläti pyy ..!
Mä puhisen sen sinne kun siinä lällättelet vielä tovin Ähäkutti lällätiläälää!Puhise se pilvi siitä hitoksiin
Täälläpäs hehkuttaa vielä, lälläti pyy ..!
No huomenna vois olla hiukan viileempää kun puuhastelen pihamaalla...ja puolipilvistä mieluusti jos oikein intoudun ikkunanpesuläträyshommiin .... Kits jo etukäteen !Mä puhisen sen sinne kun siinä lällättelet vielä tovin Ähäkutti lällätiläälää!
Pilvessä on täälläkin siis aurinkoHöh aurinko meni paksun pilviverhon taakse...siinäkö se nyt oli sekin helteinen päivä taas
Oi ihana
Ihana keli. Ihania kukkia -lehdossa ja torilla. Ekat torikaffet juotu ja jätskit syöty. Ja vähän lisää tomaatteja, yrttejä sekä papuja kylvetty.
Pian saunaan sihijuoman kera ja illalla grillataan.
Oijoi..oispa kiva olla kattomassa sun huomista wet tshirt showta!!No huomenna vois olla hiukan viileempää kun puuhastelen pihamaalla...ja puolipilvistä mieluusti jos oikein intoudun ikkunanpesuläträyshommiin .... Kits jo etukäteen !
:Oot sä ihan varma että pelkästään arska on pilvessä?Pilvessä on täälläkin siis aurinko
Niin ihan varmasti oiskin..!Oijoi..oispa kiva olla kattomassa sun huomista wet tshirt showta!!
Joo,aika varmaOijoi..oispa kiva olla kattomassa sun huomista wet tshirt showta!!
:Oot sä ihan varma että pelkästään arska on pilvessä?
Kuuntelin just äsken tuon biisin..spooky
Miss märkä t-paitaNiin ihan varmasti oiskin..!
..paitti ei se kyllä siihen pelkkään tshirttiin rajoittuis...varo- ja roiskinta-alue kun on....olemassa
Kuuntelin just äsken tuon biisin..spooky
Laita folio pyöräilykypärän ympärille. Helpompi pitää päässä.
*kirjoittaa ostoslappuun "osta foliota"*
Mutku mä join sen jo soriiiii...viitti tyhjää ja hyvää mukia minnekään heittääKylmä kahvi pitää heittää pois. Se on pahaa.
Mulla on nyt tuoretta kahvia.
..minkäs mä sille voin...no ettekö te muut muka yhtään ollenkaan kastu kans kun lotraatte ikkunoitanne putipuhtaiksi?!Miss märkä t-paita
Jooo,välillä kastuu ihan vahingossa vaan..minkäs mä sille voin...no ettekö te muut muka yhtään ollenkaan kastu kans kun lotraatte ikkunoitanne putipuhtaiksi?!
Jos muuta vastaat niin vejät mua höplästä...ihavvarmasti nih kerta!
Ei sentään mukia. *kaataa kahvia mukiin*Mutku mä join sen jo soriiiii...viitti tyhjää ja hyvää mukia minnekään heittää
...miks ihmeessä se nyt pois pitäs heittää kun kauheella vaivalla oon sen saanu aikaiseksikin? Menin muuten mitallisten kans sekaisinkin kun samaan aikaan höpisin esikoisen kanssa ...Ja ihan saman vaikutuksen se kylymäkin kahvi saa aikaiseksi eli hyvin pörisee ja piristää kuuppasesKylmä kahvi pitää heittää pois. Se on pahaa.
Mulla on nyt tuoretta kahvia.
Heitäkkö veen suoraan sankosta ikkunaan vai?..minkäs mä sille voin...no ettekö te muut muka yhtään ollenkaan kastu kans kun lotraatte ikkunoitanne putipuhtaiksi?!
Jos muuta vastaat niin vejät mua höplästä...ihavvarmasti nih kerta!
No häh nyt ?! Sitten kun fillaroimaan lähden niin saan sakot ja syytteet liian häikäisevästä ilmestyksestä, ni onko sitten hauskaa mitäkä?! Lähetän sulle sen sakkolippuslappusen niin siinä on sulle silmien pyörittelyä kerrakseen....hmpfh!*puhisee*Laita folio pyöräilykypärän ympärille. Helpompi pitää päässä.
Sitte otat sen pois.No häh nyt ?! Sitten kun fillaroimaan lähden niin saan sakot ja syytteet liian häikäisevästä ilmestyksestä, ni onko sitten hauskaa mitäkä?! Lähetän sulle sen sakkolippuslappusen niin siinä on sulle silmien pyörittelyä kerrakseen....hmpfh!*puhisee*
no en..!Heitäkkö veen suoraan sankosta ikkunaan vai?
Mä en kastu ikkunoita pestessä.