The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo!*tohkeissaan*
Mukanamukanamukanamukanamukan....!!!!

Keskelle vois tehdä semmosen toooosi ison linnan vallihautoineen siltoineen kaikkineen....autoteitä ja tunneleita...ja johonkin kohtaa järvi(jos vettä ois likellä käytettävissä) jajaja....!

Nytkö? Hetikö? Mennään!!:barefoot:
Noi oli ihan parhaita leikkejä lapsena hiekkalaatikolla...iso linna tehtiin varsinkin sillon kun kaupunki toi uutta hiekkaa sinne puistoon! :love::love:

Noi oli ihan parhaita leikkejä lapsena hiekkalaatikolla...iso linna tehtiin varsinkin sillon kun kaupunki toi uutta hiekkaa sinne puistoon! :love::love:
...mitenkä niin "...lapsena..":cautious:....

Mutta joo, kun se uus hiekka oli semmosta samettisen pehmeetä! Ja illalla sai lotrata kylvyssä ja suihkussa huolella kun sitä hiekkaa löytyi päästä ja joka paik...no ei kuitenkaan joka paikasta silloinkaan(y)

vierailija
...mä juon edelleen sitä samaa isoa kahvikupillistani:barefoot:....tosin nyt tää on jo kylmää juomaa:oops:...mutta mun kauneuskertoimet on sitten niin kohdillaan:rolleyes:(y):ROFLMAO:

...uuuh, ihan paheksuttavan huonoa läppää:notworthy:...kahvin vika kyllä tuokin...
Mulla on kanssa iso mukillinen kylmää kahvia tossa eessä...pitäis juua mutku ei jaksa juua...:notworthy::unsure:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä