Softy
Tein lisäyksen että ei ymmärretä väärin.En miekään jaksa aina noita paasauksia,mutta ei paula saa mua kuitenkaan palstalta karkotettua.
Toivottavasti et lähe kokonaan pois. Sua tulis ikävä.
Tein lisäyksen että ei ymmärretä väärin.En miekään jaksa aina noita paasauksia,mutta ei paula saa mua kuitenkaan palstalta karkotettua.
Toivottavasti et lähe kokonaan pois. Sua tulis ikävä.
Olipa pettymys tuo Huhtahyvät, kun onnistuvat meetwurstinkin pilaamaan näillä:huhtahyvät on tekijänä ja ---
Nyt ei kiinnosta jutella tuosta. Sori.Sitähän juuri - mutta ei noista useinkaan lehtiartikkelia tehdä
Keskustelunpoikaseksi vaan nostin esille. Siis m i t e n ?
Joo,just kerkisin vastata ennen lisäystäTein lisäyksen että ei ymmärretä väärin.
Kyllä teillä on niin paljon kummallisia vaivoja, etten voi käsittää aina.Miten sinä jaksat koko ajan paasata ns. epäterveellisistä ja terveellisistä aineista? Eri asia jos joku kysyy sinulta. Mä vaihdan nyt palstaa. En lopullisesti vaan hetkeksi.
Senkun oot syömättä sitten.Ei kiinostaOlipa pettymys tuo Huhtahyvät, kun onnistuvat meetwurstinkin pilaamaan näillä:
"porsaanliha,
hevosenliha,
silava,
naudanliha,
soijaproteiinivalmiste,
suola (3,7 %),
sokeri (dekstroosi),
mausteet (inkivääri, valkosipuli, korianteri, valkopippuri), hapettumisenestoaine (E301),
säilöntäaine (E250)."
Eihän tuota syö edes karppaajat, kun liha on sokeroitua
Voiko?Voiko Kampista ostaa onnibussin matkaliput juuri ennen lähtöä?
Hiekkalaatikolle?Lapioo lähen ny pihalle heiluttaa
Joo!*tohkeissaan*Hiekkalaatikolle?
Voiko?Voiko Kampista ostaa onnibussin matkaliput juuri ennen lähtöä?
En tiijä.Voiko?
Löytyy vähän, mutta eivät vastaa puhelimeen, eikä hemailiin.En tiijä.
Luulis että netistä löytys infoa.
Kvg
( ...syytän kahvia tuosta ^^)
No höh sentään! Luulis että moisesta ois laitettu selkee info-rivi, varmasti monikin kyselee samaa asiaa...Löytyy vähän, mutta eivät vastaa puhelimeen, eikä hemailiin.