The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Mitä sairaslomalla teet jos pystyt baarissa olemaan? Jos siellä kykenet olemaan kykenet olemaan myös töissä.
Se on ihan sama missä mä istun. Mä en pysty tekemään mitään. Ja yksin oleminen kotona ei ole kivaa. Onneksi pystyn istumaan että ei tarvitse sängyssä maata. Työ on fyysisesti raskasta. Selkäkivuista huolimatta pitää liikkua. Paikoillaan oleminen ei ole hyvä.

vierailija
Se on ihan sama missä mä istun. Mä en pysty tekemään mitään. Ja yksin oleminen kotona ei ole kivaa. Onneksi pystyn istumaan että ei tarvitse sängyssä maata. Työ on fyysisesti raskasta. Selkäkivuista huolimatta pitää liikkua. Paikoillaan oleminen ei ole hyvä.
Se on just sopiva määrä liikuntaa selkävaivaiselle istua baarissa ja kouristella kättä lasin kanssa huulille.

vierailija
Niin, olisin voinut istua yksin kotona ja juoda olutta.
Ootko katsonut, onko sun oluessa kotona askorbiinihappoa (maissista sekin)? Baarissa jos tilaa hanaolutta, saattaa sitä olla paljon enemmän. Menee helposti pilalle, niin laittavat.:sick::poop:

Voisit tentata ajankuluksi siellä ne määrät. 0 kelpaa, mut sit voikin olla vikaa muussa, esimerkiksi homehtunut vilja, korrenvahvistajajäämäät jyvässä ja tietysti se syöpäsolun aikaansaava glyfosaatti, mitä ihmisille on syötetty vuosikymmenet:sick::poop:

Mut millä selvität, onko seassa yhtään maissia - sitähän niin monet oluset nykyään ovat:sick::poop:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä