The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olavi Virta oli oikeesti taidoiltaan semmoinen, että olis pärjännyt missä vaan. Suomen ensimmäinen taiteilijaeläke myönnettiin hänelle mutta hän ei siitä kauaa ehtinyt nauttia.

Laila Kinnunen taas on yksi parhaita laulajia mitä koskaan on kuultu. Osasi jopa kieliä, mutta viina vei ennen läpimurtoa. Joku Whitney Houston jää kauaksi taakse mutta hänet viina vei vasta läpimurron jälkeen.

Rättis haluaa pöksyt kintuissa kiinnisidotuksi pihatuoliin auringonpaisteeseen silleen että naisensa pöllii oluen ja lirauttelee sitä tiätte kyllä minne samalla kun hiukka nipistelee ja toki lohduttelee kun kirpaisee.

Nih. *pyhimyshymiö*

Rättis haluaa pöksyt kintuissa kiinnisidotuksi pihatuoliin auringonpaisteeseen silleen että naisensa pöllii oluen ja lirauttelee sitä tiätte kyllä minne samalla kun hiukka nipistelee ja toki lohduttelee kun kirpaisee.

Nih. *pyhimyshymiö*
Eikä sovi unohtaa kebabeja joilla tyttöystävä aina välillä silittelee Rättiksen paljasta mahaa ja vääntelee kiveksistä niin että Rättiksen kiekuminen kuullaan Kemissä saakka.

• Tykkää
Reactions: 0oo0

Nih. *pyhimyshymiö*
No onhan toi ny aika gauheeta?
Auringonpaisteen mä ymmärrän.
Oluenpöllimistä en.
Nipistelyt ja kirpaisut on makuasioita.
Kauheta jos pitää miettiä jotain seksitouhuja jos joutuu murehtimaan onko oluet turvassa.

Saatan saaha tästä hyvästä alapeukkua vähän joka suunnalta ja muutenki satikutia mutt mun mielestä olut on pahhaa...se röyhtäyttääkin niin pahasti että meinaa tulla laatta jo pelkästä ajatuksesta:oops::barefoot:

Sidukkakin röyhtäyttää paljon ja pahasti mutta maistuu paremmalta ja hyvä viini taas on ihan parhautta makuhermoille:cool:

Saatan saaha tästä hyvästä alapeukkua vähän joka suunnalta ja muutenki satikutia mutt mun mielestä olut on pahhaa...se röyhtäyttääkin niin pahasti että meinaa tulla laatta jo pelkästä ajatuksesta:oops::barefoot:

Sidukkakin röyhtäyttää paljon ja pahasti mutta maistuu paremmalta ja hyvä viini taas on ihan parhautta makuhermoille:cool:
Me ollaan kuule kohta naimisissa..
Sinä saat pitää viinit, minä saan pitää oluet, ei koskaan nähdä toisiamme ja seksiä funtsitaan jos keksii tekosyyn puolisolle ensin.

Mä muuten inhosin aiemmin olutta.

Mut sit kun mies alkoi panna sitä ite. Se pehmeys, se sakeus, se aromikas maku. Ja se miten hyvin parin pullon jlkeen uni maitti.

Hiukka kyl olen nykyäänkin nirso, tölkkiolut ei oo mieluista, lasipullo on paras. Ja makua sais olla enemmän kuin normioluessa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä