Kato, ku ne pelekää vähä sua!
Kato, ku ne pelekää vähä sua!
Olutta?Arvaatko mitä mulla tekisi mieli?
Mä pahoin pelkään että vastaus on tyyliin ''Nyt tekis mieli nylkyttää jalkalamppua tai imuria''Olutta?
Mun seurassani neidot on yleensä jokseenkin turvassa.Emmä uskalla kysyä kun Asiankannattaja on paikalla
Eikä sovi unohtaa kebabeja joilla tyttöystävä aina välillä silittelee Rättiksen paljasta mahaa ja vääntelee kiveksistä niin että Rättiksen kiekuminen kuullaan Kemissä saakka.Rättis haluaa pöksyt kintuissa kiinnisidotuksi pihatuoliin auringonpaisteeseen silleen että naisensa pöllii oluen ja lirauttelee sitä tiätte kyllä minne samalla kun hiukka nipistelee ja toki lohduttelee kun kirpaisee.
Nih. *pyhimyshymiö*
onneksi oluttölkissä on niin terävät reunat ettei edes rättis voi miulta juomahaluja viedä.Mä pahoin pelkään että vastaus on tyyliin ''Nyt tekis mieli nylkyttää jalkalamppua tai imuria''
Siks aattelin myös että paree olla sen enempiä kyselemättä kun tiiä mitä vastausta sieltä Rättikseltä pukkaa
OnOllos höveli
Onko paikallisessa viileempää?
No onhan toi ny aika gauheeta?Rättis haluaa pöksyt kintuissa kiinnisidotuksi pihatuoliin auringonpaisteeseen silleen että naisensa pöllii oluen ja lirauttelee sitä tiätte kyllä minne samalla kun hiukka nipistelee ja toki lohduttelee kun kirpaisee.
Nih. *pyhimyshymiö*
Mut niin se vaan menee.No onhan toi ny aika gauheeta?
Auringonpaisteen mä ymmärrän.
Oluenpöllimistä en.
Nipistelyt ja kirpaisut on makuasioita.
Kauheta jos pitää miettiä jotain seksitouhuja jos joutuu murehtimaan onko oluet turvassa.
Minulle ei sovi mikään.Mut niin se vaan menee.
Olut sisäissti nautittuna ei sovi seksin kanssa kimppaan.
Me ollaan kuule kohta naimisissa..Saatan saaha tästä hyvästä alapeukkua vähän joka suunnalta ja muutenki satikutia mutt mun mielestä olut on pahhaa...se röyhtäyttääkin niin pahasti että meinaa tulla laatta jo pelkästä ajatuksesta
Sidukkakin röyhtäyttää paljon ja pahasti mutta maistuu paremmalta ja hyvä viini taas on ihan parhautta makuhermoille
onneksi oluttölkissä on niin terävät reunat ettei edes rättis voi miulta juomahaluja viedä.
Mitä sairaslomalla teet jos pystyt baarissa olemaan? Jos siellä kykenet olemaan kykenet olemaan myös töissä.Selkä on vähemmän kipiä.
Kävellyt tiskille, tupakkihuoneseen ja vessaan.
Pakko kysyä. Mitä sie siihen pohjaan pöksit. Ihan umpiperähän se on.Ei oo terävät sieltä pohjapuolelta
Edellisessä kommentissa kerrottu A-Studion keskustelu. Etkö sä seuraa, mitä mä kirjoitanMikäs ihmeen huono keskustelu tähän aikaan päivästä voi olla?
Kuinka syvälle noloudessani voin edes kaivautua?Etkö sä seuraa, mitä mä kirjoitan
Iltaa
Pakko kysyä. Mitä sie siihen pohjaan pöksit. Ihan umpiperähän se on.
Niin, siis eilinen A-studion keskustelu oli mielestäni huono.Kuinka syvälle noloudessani voin edes kaivautua?
Nimim. eiks kuus metriä riitä?