The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää poikamiäsäijän elämä muuten on gauheeta.
Paitti että tiätenkin asun majurin kanssa pitsin vessassa, niin sen lisäksi mun pitäisi ehtiä hieromaan kaisin niskaa, softyn selkää ja routamisun takamusta. Saamatta siis kuonooni koska olen naimisissa ainakin ellun kanssa.

Tsih!

Tää poikamiäsäijän elämä muuten on gauheeta.
Paitti että tiätenkin asun majurin kanssa pitsin vessassa, niin sen lisäksi mun pitäisi ehtiä hieromaan kaisin niskaa, softyn selkää ja routamisun takamusta. Saamatta siis kuonooni koska olen naimisissa ainakin ellun kanssa.

Tsih!
Täh..?:alien: me ollaan naimisissa eikä mua ees kosittu? :eek: No mitäs vihtapöksyä nyt taas...:barefoot::barefoot::barefoot:

Mä muuten inhosin aiemmin olutta.

Mut sit kun mies alkoi panna sitä ite. Se pehmeys, se sakeus, se aromikas maku. Ja se miten hyvin parin pullon jlkeen uni maitti.

Hiukka kyl olen nykyäänkin nirso, tölkkiolut ei oo mieluista, lasipullo on paras. Ja makua sais olla enemmän kuin normioluessa.
Mä en oo ikinä tykännyt oluen mausta...:oops:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mun kaveri oli nähnyt videon joskus missä joku japsimies oli työntänyt lasipullon takapuoleensa ja se pullo menikin rikki...jälki olikin sitte ollut sen näköistä ettei horrorleffatkaan oikein kykene samaan lopputulokseen kuulema:unsure:
Ehkä se oli opetuselokuva.
Musiikkia, sormet naksauttavat ja aukeavat, liekki lepattaa kämmenellä...
Tämä on opetusfilmi retrotyyliin
Mustavalkoinen filmi alkaa ja lakoninen miesääni kommentoi, miten Suomen terve nuoriso ei testaa hanurinsa rajoja.
o_O

Mä muuten inhosin aiemmin olutta.

Mut sit kun mies alkoi panna sitä ite. Se pehmeys, se sakeus, se aromikas maku. Ja se miten hyvin parin pullon jlkeen uni maitti.

Hiukka kyl olen nykyäänkin nirso, tölkkiolut ei oo mieluista, lasipullo on paras. Ja makua sais olla enemmän kuin normioluessa.
Ei Täälläkään moni marketiolut uppoa. Mut tuol tsekissä kun usein käy niin saa hyvää olutta.

Mun kaveri oli nähnyt videon joskus missä joku japsimies oli työntänyt lasipullon takapuoleensa ja se pullo menikin rikki...jälki olikin sitte ollut sen näköistä ettei horrorleffatkaan oikein kykene samaan lopputulokseen kuulema:unsure:
Ihan offtopikkia, mutta jos joku mua uhkaa täydellä pullolla niin siinä on pullon painon verran iskuvoimaa. Ja se on aika paljon. Kaiken lisäksi tyyppi saattaa osata.

Jos taas tyyppi särkee pullon ja uhkaa mua sirpaleilla niin hän on just menettänyt iskuvoimansa eikä osaa yhtään mitään. Ehkä näyttää pelottavammalta mutta vaan näyttää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä