The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Kaurapuuron keittoon kohta (y):)

Pitäis muuten löytää jokin hyvä vehnäjauhoton keksiohje,mies ei pysty vehnää syömään ;)
40 – 50 kpl

150 g voita
1 dl sokeria
½ dl fariinisokeria
2 tl vaniljasokeria
2 kananmunaa
½ tl leivinjauhetta
2 dl Myllärin Gluteenittomia Kaurajauhoja
1 dl Myllärin Gluteenitonta Marjaista Muromysliä

Vaahdota hieman pehmeä voi ja sokeri, fariinisokeri ja vaniljasokeri kuohkeaksi vaahdoksi. Lisää munat vatkaten. Sekoita kuivat aineet keskenään ja lisää taikinaan. Sekoita.

Laita leivinpaperi uunipellille ja laita teelusikalla pieniä nokareita pellille. Jätä kohoamisvaraa. Paista 200 asteessa noin 5 – 7 minuuttia.

Mausta tiedä mutta luulen olevan hyvää. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ihana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.

Miksi tässä maassa ei voi olla aina kesä? Miksi?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Ihana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.

Miksi tässä maassa ei voi olla aina kesä? Miksi?

No, nakuile
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Ihana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.

Miksi tässä maassa ei voi olla aina kesä? Miksi?
Minäkin tykkään kesästä. Silla on mukavia vaikutuksia.
Olispa vaan parempi näkö!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Softy
Ihana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.

Miksi tässä maassa ei voi olla aina kesä? Miksi?
Mulla on aika viileä kämppä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kävin hyppelemässä ulkona. Eli testaamassa pääsenkö miten liikkeelle viipottamaan...

Havahduin sitten siihen että olin marjapuskien kimpussa karsimassa kuolleita oksia (y)...ja ihastelemassa esikoiselta saamaani lahjaa - poika imuroi ja pesi mun auton putipuhtaaksi:love:...

Mutta joo, pakara pjaiskona(n). Ei auta viruttelut ei venyttelyt, jäytää makuisesti kun yritän olla rentona...ja sattuu niin saaplaristi kun oon liikkeessä.

Eikä tässä talossa oo kukaan kiinnostunut mun pakaran hieromisesta...kumma juttu...:notworthy:....
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
40 – 50 kpl

150 g voita
1 dl sokeria
½ dl fariinisokeria
2 tl vaniljasokeria
2 kananmunaa
½ tl leivinjauhetta
2 dl Myllärin Gluteenittomia Kaurajauhoja
1 dl Myllärin Gluteenitonta Marjaista Muromysliä

Vaahdota hieman pehmeä voi ja sokeri, fariinisokeri ja vaniljasokeri kuohkeaksi vaahdoksi. Lisää munat vatkaten. Sekoita kuivat aineet keskenään ja lisää taikinaan. Sekoita.

Laita leivinpaperi uunipellille ja laita teelusikalla pieniä nokareita pellille. Jätä kohoamisvaraa. Paista 200 asteessa noin 5 – 7 minuuttia.

Mausta tiedä mutta luulen olevan hyvää. :rolleyes:
Kiitti,kuulostaa hyvältä. Pitää vaan tarkistaa ettei ole vehnätärkkelystä noissa gluteenittomissa jauhoissa :) Ei ku se olikin kaurajauho,silloin ei ookkaan vehnätärkkelystä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Ihana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.

Miksi tässä maassa ei voi olla aina kesä? Miksi?
...mummotautiko teillä kaikilla nyt jo on:cautious:
 
Softy
Kävin hyppelemässä ulkona. Eli testaamassa pääsenkö miten liikkeelle viipottamaan...

Havahduin sitten siihen että olin marjapuskien kimpussa karsimassa kuolleita oksia (y)...ja ihastelemassa esikoiselta saamaani lahjaa - poika imuroi ja pesi mun auton putipuhtaaksi:love:...

Mutta joo, pakara pjaiskona(n). Ei auta viruttelut ei venyttelyt, jäytää makuisesti kun yritän olla rentona...ja sattuu niin saaplaristi kun oon liikkeessä.

Eikä tässä talossa oo kukaan kiinnostunut mun pakaran hieromisesta...kumma juttu...:notworthy:....
Onpas kumma. Mua kiinnostaa aina naisen pakarat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä