Softy
Suklaata kiitos. Purkkaa on jo.Mä sain tänään minttupurkkaa ja suklaata...kelpaako?
Saat piirakkaa kun se on valmis.
Suklaata kiitos. Purkkaa on jo.Mä sain tänään minttupurkkaa ja suklaata...kelpaako?
Kaurakeksit tuli äkkiseltään mieleen....ai niin sä kysyit ohjetta etkä keksilajiketta...Kaurapuuron keittoon kohta
Pitäis muuten löytää jokin hyvä vehnäjauhoton keksiohje,mies ei pysty vehnää syömään
40 – 50 kplKaurapuuron keittoon kohta
Pitäis muuten löytää jokin hyvä vehnäjauhoton keksiohje,mies ei pysty vehnää syömään
Päivää kettinkiin....vähennä vaatetta*kohentelee villasukkiaan*
Juu, pakarahierontaa varten.Päivää kettinkiin.
Tulinpas sopivasti kun täällä jo aletaan vaatteita vähentelemään.
No johan on taas....heti kun mittari lämpenee alkaa tunteetkin kuumeta.
No en mie kun päinvastoin kääriydyn tiukemmin pitempään villatakkiini....Softy se kuumana käy taasPäivää kettinkiin.
Tulinpas sopivasti kun täällä jo aletaan vaatteita vähentelemään.
No sekin vielä.Juu, pakarahierontaa varten.
Ihana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.
Miksi tässä maassa ei voi olla aina kesä? Miksi?
Ota housut pois.No sekin vielä.
Kuinka mä ny loppuillan pysyn housuissani?
Minäkin tykkään kesästä. Silla on mukavia vaikutuksia.Ihana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.
Saat multa hameen lainaan jos housut ei pysy jalassa.No sekin vielä.
Kuinka mä ny loppuillan pysyn housuissani?
Mulla on aika viileä kämppä.Ihana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.
Kiitti,kuulostaa hyvältä. Pitää vaan tarkistaa ettei ole vehnätärkkelystä noissa gluteenittomissa jauhoissa Ei ku se olikin kaurajauho,silloin ei ookkaan vehnätärkkelystä40 – 50 kpl
150 g voita
1 dl sokeria
½ dl fariinisokeria
2 tl vaniljasokeria
2 kananmunaa
½ tl leivinjauhetta
2 dl Myllärin Gluteenittomia Kaurajauhoja
1 dl Myllärin Gluteenitonta Marjaista Muromysliä
Vaahdota hieman pehmeä voi ja sokeri, fariinisokeri ja vaniljasokeri kuohkeaksi vaahdoksi. Lisää munat vatkaten. Sekoita kuivat aineet keskenään ja lisää taikinaan. Sekoita.
Laita leivinpaperi uunipellille ja laita teelusikalla pieniä nokareita pellille. Jätä kohoamisvaraa. Paista 200 asteessa noin 5 – 7 minuuttia.
Mausta tiedä mutta luulen olevan hyvää.
...mummotautiko teillä kaikilla nyt jo onIhana kun on lämpimämpi keli, kroppa kun vielä ymmärtäisi nauttia tästä säästä...mutku ei, on kuuma ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa, vaatteita oon jo keventänyt niin että enää on päällä minihame, pikkupöksyt ja tpaita ja silti edelleen tuntuu että on taas mentävä kohta suihkuun.
Onpas kumma. Mua kiinnostaa aina naisen pakarat.Kävin hyppelemässä ulkona. Eli testaamassa pääsenkö miten liikkeelle viipottamaan...
Havahduin sitten siihen että olin marjapuskien kimpussa karsimassa kuolleita oksia ...ja ihastelemassa esikoiselta saamaani lahjaa - poika imuroi ja pesi mun auton putipuhtaaksi...
Mutta joo, pakara pjaiskona. Ei auta viruttelut ei venyttelyt, jäytää makuisesti kun yritän olla rentona...ja sattuu niin saaplaristi kun oon liikkeessä.
Eikä tässä talossa oo kukaan kiinnostunut mun pakaran hieromisesta...kumma juttu.......
Kukas sitä ny itteltään housuja riisuis paitti vessaan ja nukkumaan mennessä?Ota housut pois.
Mulla taas kuuma, tuuletin on jo päällä ja toinen ikkuna auki yläkerrassa..peltikatto lämmittää tällä säällä sisätilat turhankin äkkiäMulla on aika viileä kämppä.
JooKiitti,kuulostaa hyvältä. Pitää vaan tarkistaa ettei ole vehnätärkkelystä noissa gluteenittomissa jauhoissa
No ehken mun ipanat ei oikein näe asiaa sillälailla....Onpas kumma. Mua kiinnostaa aina naisen pakarat.
Kerrostalossa on viileämpää. Ainaki alemmissa kerroksissa.Mulla taas kuuma, tuuletin on jo päällä ja toinen ikkuna auki yläkerrassa..peltikatto lämmittää tällä säällä sisätilat turhankin äkkiä
Ei kun kevät ja elimistö ei ymmärrä että nyt pitää tottua eri lämpötiloihin....mummotautiko teillä kaikilla nyt jo on