A haa, tuskin pölynimurii käytitOli muuta tekemistä.
En imuroinut. Makoilin sängyssä ja sitten kävin suihkussa. Suihkun jälkeen naamarasvat yms.A haa, tuskin pölynimurii käytit
Miks mä sun leluilla pomppisin
HuvikseenMiks mä sun leluilla pomppisin
En tiiä mutta nyt mä aloin miettimään että miks patterit ovat melkein aina joko ihan valkoiset tai valkoisen eri sävyt (kerma jne...)? Onks se joku sanaton sääntö vai mistä se mahtaa johtua?Onko patterin maalaaminen muuksi kuin valkoinen kauhea moka? Uudessa kodissa on tuulikaapissa ruma patteri. Jos seinän tapetoi ja patterin maalaisi tapetin sävyisellä maalilla. Kattoon paneeli.
Jos haluaa sut mukaan leikkiin?Miks mä sun leluilla pomppisin
Mä vähän luulen että Meitsöör haluaa ihan toisen tytsyn pomppimaan palloillaan *katselee vihjailevasti softyä päin*Jos haluaa sut mukaan leikkiin?
Voin pomppia mut en kumipallolla.Mä vähän luulen että Meitsöör haluaa ihan toisen tytsyn pomppimaan palloillaan *katselee vihjailevasti softyä päin*
Yhdessä asunnossa maalari kieltäytyi maalaamasta makuuhuoneen ikkunaseinää tapetista otetulle sävylle. Ei ollut edes mikään räikeä väri. Päädyimme kuitenkin sovussa kompromissiin, seinä maalattiin sävyllä ja patteri oli valkoinen.En tiiä mutta nyt mä aloin miettimään että miks patterit ovat melkein aina joko ihan valkoiset tai valkoisen eri sävyt (kerma jne...)? Onks se joku sanaton sääntö vai mistä se mahtaa johtua?
Kerran näin vaaleahkon sinisen patterin...
Niin, nyt tähän asiaan täytyy saada joku vastaus jostain...eihän tästä muuten tuu mittää!Yhdessä asunnossa maalari kieltäytyi maalaamasta makuuhuoneen ikkunaseinää tapetista otetulle sävylle. Ei ollut edes mikään räikeä väri. Päädyimme kuitenkin sosussa kompromissiin, seinä maalattiin sävyllä ja patteri oli valkoinen.
Miksi sähkötaulun kansi täytyy aina olla harmaa?
Mikä mafia nämä värit määrää
Kyllä Tahtoo tietää, kuka päättää patterin värin, ikkunaseinän värin sekä sähkötaulun kannen värin.Niin, nyt tähän asiaan täytyy saada joku vastaus jostain...eihän tästä muuten tuu mittää!
Maalaa se sähkötaulu täyteen sellasia isoja kukkiaKyllä Tahtoo tietää, kuka päättää patterin värin, ikkunaseinän värin sekä sähkötaulun kannen värin.
Uudessa asunnossa ei sitten tule olemaan harmaata sähkötaulun kantta
Jääkaappitarrakukkasilla koristelenMaalaa se sähkötaulu täyteen sellasia isoja kukkia
Ei, vaan maalaat siihen "kirkkoveneen"Jääkaappitarrakukkasilla koristelen
Tehdään heti vieraille selväksi, kuka täällä määrää.Ei, vaan maalaat siihen "kirkkoveneen"
Ehkä liian kaukaa haettu, mutta mitä väliä, jos osuu oikeaan:Kyllä Tahtoo tietää, kuka päättää patterin värin, ikkunaseinän värin sekä sähkötaulun kannen värin.
Hakukone tietää, mutta mitä kummaa, sanalla värisuora--- huh huhKyllä Tahtoo tietää, kuka päättää patterin värin, ikkunaseinän värin sekä sähkötaulun kannen värin.
Ja Rätti vain saa moitteita!
jatka huomenna jos pystyt, freesiakulta.