Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@lahopää, eih mulla ei näy aijaan kuvat :cry: Mutta oon ihan fiiliksissä haamusta, toivottavasti vahvistuu pian! <3

Tänne ei mitään uutta... Alan päätyä siihen että Sofin testi taas viivanpaikkoja :( Tässä tältä aamulta. En käsitä miten taas on näkyvinään jotain haaleaa mutta ei vahvistu tuon enempää. Nyt dpo 9 niin ehtii se vielä. Etoo edelleen. Mut mulle tuli myös finnejä. Ootellaan ootellaan siis malttamattomana... :)
 

Attachments

Onnittelut haamusta @lahopää! :love: On tää piinailu kyl samalla ihanaa ja ihan hirveää. Täällä kaikki (kuvitellutkin) oireet hävinneet eli tätiä odottelen saapuvaksi viikon puolivälissä. Mä ajattelin tehdä vikan ovistestin keskiviikkona ja jos se sattuis edelleen näyttämään plussaa, teen sit r-testin torstaina. Ellei sit menkat ala sitä ennen...:whistle: t. Pajunkissa18
 
  • Tykkää
Reactions: lahopää
Kiitos kaikille! :)

Aika hämmentyny fiilis täällä kyllä. Jotenkin ei osannut odottaa tuloksia näin nopeasti. Jomottelee ja vihloo oikeelta puolen edelleen. Menkkafiiliksiä ei oo. Tisseihin tuikkii ikävästi ja palelee/hikoiluttaa samanaikaisesti. Niin ja närästää eikä rennietä oo lähimaillakaan.

Pidetään teille peukkuja @pajunkissa18
Ja @Lukka (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Täti tuli ajallaan, mutta onko kokemusta sellaisesta, että saman puolen munasarjaa särkee menkkojen aikana mistä munasolu irtosi?? Ei ole tällaisesta kokemusta aiemmin. Mikä ihme siellä nyt voi jomotella kun raskaanakaan en ole. Pitäisiköhän varmuuden vuoksi tehdä vielä testi, menkat kesti 2 päivää ja tänään ei ole tullut enää mitään, munasarjaa vaan jomottelee samalla tavalla kuin ois lähiaikoina ovulaatio tulossa
 
Täälläkin on varmasti niitä jotka on plussanneet niin onko kukaan saanut plussaa vasta myöhemmin vaikka tietäisi tasan tarkkaan millon ovis on ollut ja testailis ennen kun menkkojen kuuluis alkaa?
Mä mietin vaan joko luovutan vai vieläkö toivoa on :'D Itte kummassakin raskaudessa plussasin jo dpo10-11 ja nyt ei oo edes viivanpaikkaa näkynyt niin pohdinpahan vaan :LOL:

@lahopää varovaiset onnittelut ja muille paljon plussatuulia ja viivojen vahvistumista;)
 
Ja minähän nyt sit oon googlettanut kaikki kohdunulkoisesta lähtien. Eikös siinä voi tulla vuotoa ja kipua munasarjassa? Aika pientä kipua, mutta sellaista että laittaa ihmettelemään mistä voi johtua. Lisäksi vuoto kesti todella vähän aikaa, on sitä ennenkin taukoa ollut vuodossa, mutta vuorokausi?
 
@Mrs.Ö kiitos! :) itse en uskalla vielä iloita ennen kuin saan kunnollisen viivan testiin :D

Mä plussasin esikoisesta vasta dpo19, taisin sen ehkä jossain aiemmassa viestissä jo mainitakin. Ja nyt villi veikkaus dpo:sta on 13. Tosin voi olla että myöhemminkin tapahtunut.

@Uusintayritys Mä kerran neuvolasta kysyin kun epäilin kohdunulkoista, niin sanoi että ne kivut on niin kovat, että sen huomaa kyllä.
 
@lahopää :( Sullakin vielä semivarhaiset dpot, ei auta kuin ootella ja testata myöhemmin uudestaan... Sama se on täälläkin. Tässä oma haamujen esiäiti tältä aamulta. Turhauttavaa kun jotakin siinä on mutta tuon enempää ei näy. Mit vit?! Nyt dpo 10. Ehkä ei tarvi enää niin paljoa tihrustaa ku jotain eilistä testiä jossa kuvittelin jotain selkeästi olevan :D IMG_20170424_060630.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
@Uusintayritys Mä kuulin kerran ohjeeksi että kipu munajohtimissa (jos alkio oiskin siellä) heijastuu kipuna hartioihin! Mulla aukiolotutkimuksen jälkeen oli pistävää kipu hartioissa just sen takia kun siellä oli kuplia, joten jos sellasta tulee niin sit kannattaa olla varmaan kanssa yhteydessä lääkäriin. Se kipu on ihan erilaista siihen verrattuna et hartiat ois jumissa.

Täällä DPO11 ja testi niiiiin puhdas kun voi olla, luovutan! Kohti uusia pettymyksiä :unsure::LOL:
 
Voi surkeus, missä ne toivotut viivat nyt kaikilla viipyvät!!!! Itsellänikin vähän huonoja uutisia, tein ovistestin ja puhdasta negaahan se näytti. Oon jotenkin ymmärtänyt, että ovistestillä pitäis näkyä jos on raskaana - jollei aina niin no ainakin aika usein. Esikoisesta mullakin oli tosi vahva plus ovistestissä ja siks uskaltauduinkin silloin raskaustestin tekoon ja plussahan sieltä silloin tulikin. Tarkoitus oli tehdä torstaina r-testi mutta taitaapa olla niin että jää tekemättä. Viime kierron mukaan menkat pitäis alkaa torstaina tai perjantaina eli niitä odotellessa :ninja: T. Pajunkissa18
 
Kysyn täältä koska joku ehkä osaa auttaa. Mulla tikkutesti (ebayn testejä) näyttää selvää plussaa, mutta clearbluella en saa hymynaamaa... Onko kenelläkään käynyt vastaavaa et tikkutestillä selvä plussa mutta hymynaamaa ei tule?

Taustaa sen verran että mulla hoidot menossa ja inssi tehdään plussasta seuraavana päivänä. Varasin ajan huomiselle, koska kuitenkin niin selvä plussa tikkutestillä.... En oo aiemmissa kierroissa kokeillu hymynaamatestiä ollenkaan eli en osaa sanoa saanko kyseisellä testillä hymynaamaa ollenkaan.

Tässä vielä kuva tikkuarsenaalista. Alimpana plussa (onhan se plussa??)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Lukka
Kysyn täältä koska joku ehkä osaa auttaa. Mulla tikkutesti (ebayn testejä) näyttää selvää plussaa, mutta clearbluella en saa hymynaamaa... Onko kenelläkään käynyt vastaavaa et tikkutestillä selvä plussa mutta hymynaamaa ei tule?

Taustaa sen verran että mulla hoidot menossa ja inssi tehdään plussasta seuraavana päivänä. Varasin ajan huomiselle, koska kuitenkin niin selvä plussa tikkutestillä.... En oo aiemmissa kierroissa kokeillu hymynaamatestiä ollenkaan eli en osaa sanoa saanko kyseisellä testillä hymynaamaa ollenkaan.

Tässä vielä kuva tikkuarsenaalista. Alimpana plussa (onhan se plussa??)
Toisesta ketjusta tuun kommentoimaan. Mun mielestä toi on aivan selvä plussa.

Digin herkkyys on 40 ja liuskojen yleensä 20 (sun testeistä en tosin tiedä), käsittääkseni kaikki ei saa digiin hymynaamaa kun hormoni ei nouse niin korkealle. Luulen että inssi on huomenna hyvä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Heipat taustalta! Pakko oli tulla kysymään asiantuntijoilta, että miltä näyttää? Testiajalla ei nähnyt mitään, toisaalta en pitkään ees seurannu ja silmät oli aika turvoksissa. Livenä näyttää vähän niinkun viivanpaikan reunat ois värilliset? Dpo 9


Kiitos, jos joku jaksaa kommentoida! :)

http://aijaa.com/zG62qt

Kyllähän siinä testiviivan kohdalla ihan väriä näyttäs olevan. Mut onks toi vähä levahtanut?o_O Kuva saattaa vääristää, sillä kyselen. Mut jotain on. Vahvistumista toivottelen! (y)
 
Hei oisko täällä halukkaita whatsappiryhmään? Jotenkin työlästä noiden kuvien kanssa säätäminen, kun mullakin aijaa.com kenkkuilee vähän väliä.

Uudessa valossa katsottuna mun aamuisessa pregcheckissä näkyy hailakka viiva, mutta kuvaan ei suostunut jäämään.

@4tharmony musta selvä plussa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Toisesta ketjusta tuun kommentoimaan. Mun mielestä toi on aivan selvä plussa.

Digin herkkyys on 40 ja liuskojen yleensä 20 (sun testeistä en tosin tiedä), käsittääkseni kaikki ei saa digiin hymynaamaa kun hormoni ei nouse niin korkealle. Luulen että inssi on huomenna hyvä. :)
Kiitos vastauksesta! En löytänyt teatipaketista herkkyyttä, enkä myyjän sivultakaan tuotteen tiedoista. Mutta löysin kauneusmaailma.fi sivustolta samanlaisesta paketista kuvan http://www.kauneusmaailma.fi/erittain-herkka-ovulaatiotesti-liuska-kpl-p-5175.html tuolla testin sanotaan olevan 25mIU/ml. Eli varmaan johtuu herkkyydestä tämä ettei hymynaama plussaa anna. No inssi varattu huomiselle. Huomenna näkee minkäkokoinen folli on (ellei jo pääse irtoamaan ennen sitä jostain syystä).
 
Hei oisko täällä halukkaita whatsappiryhmään? Jotenkin työlästä noiden kuvien kanssa säätäminen, kun mullakin aijaa.com kenkkuilee vähän väliä.

Uudessa valossa katsottuna mun aamuisessa pregcheckissä näkyy hailakka viiva, mutta kuvaan ei suostunut jäämään.

@4tharmony musta selvä plussa :)
Toisaalta kiva, toisaalta ei :D
jotenki haluaa "anonyymina" jaella omia henkilökohtaisia ajatuksia.. kun ei näitä ees parhaalle ystävälle, saati perheenjäsenille näin yksityiskohtasesti selittäs :D
Jos muitaki innostuu, ni kai minäki sitten
 
Heipat taustalta! Pakko oli tulla kysymään asiantuntijoilta, että miltä näyttää? Testiajalla ei nähnyt mitään, toisaalta en pitkään ees seurannu ja silmät oli aika turvoksissa. Livenä näyttää vähän niinkun viivanpaikan reunat ois värilliset? Dpo 9


Kiitos, jos joku jaksaa kommentoida! :)

http://aijaa.com/zG62qt
Kyllähän siinä väriä näkyy :) aina saanu lukea et vaikka ei olis kokopitkäkään, se on silti plussa. Pc luiskat tosin antaa aika voimakasta viivanpaikkaa, ja testitulokset monesti ??? Mutta en usko et tuo olis viallinenkaan, kun ei tuo ole oikein levinnyt pahemmin. Testaa uudestaan pian :)
 

Yhteistyössä