Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Pikkanen, milloin testaat uudestaan? :)

@Mrs.Ö, ei näillä dpo kannata vielä luopua toivosta todellakaan! Kiinnittyminenkin tapahtuu keskimäärin dpo 9. Ite testasin jo koska tuota limaa piisaa todella paljon niin mietin et olisko tärpänny... Eilen nipisteli alavatsalla ihan hassusti. Mut mulla yhä tää mahatauti niin se saattaa vaikuttaa.
 
@Lukka Yöks, tsemppiä vatsataudin kanssa. :sick: Se on ihan kamala tauti!

Mulla ei oo mitään limoja. Outoa ihan valkoista, vesimäistä vuotoa. Eikä kyllä mitään muitakaan oireita. Tosin lämmötkään ei oo vielä muuttuneet suuntaan eikä toiseen joten odotellaan.

@Pikkanen äkkiä testejä hommaamaan :LOL: Mä just tilasin jo valmiiksi kasan ovistestejä jos seuraavaan kiertoon joudutaan. Mies on ihan kauhuissaa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@Pikkanen, tee testi!! :D:love:

Tiiä sitten johtuuko norosta vai mahdollisesta raskaudesta mut mies ja esikoinen ihmetelleet mun käsiä :LOL: Mies kysy et "mikä sulla on" ja esikoinen sano "äiti sun kädet on niin kuumat" :D Mulla siis yleensä aika viluiset kädet vaan eipä oo enää. Noro kyllä saattaa nostaa lämpöä. Etoo koko ajan edelleen. Mahan toiminta on onneks jo rauhoittunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Mrs.Ö
Paljon onnea ja vahvistumisia!! ☺ Itse piinailen pitkän ja epäsäännöllisen kierron kera. En saanut bongattua kunnon ovisplussaa tässä kierrossa mutta ovisoireita oli. Nyt menossa dpo10 tai dpo11 tämän oletetun oviksen jälkeen. Jälleen (eilen ja tänään) näyttänyt ovistestit vahvistuvaa viivaa, tässä välissä täysin siis negaa ovistesteillä. Vaikka ihmeellisiä oireita on ollutkin (kuvotusta, lämmöt korkealla jne) en vaan uskalla tehdä vielä raskaustestiä kun todennäköisesti tämä on vaan nyt se oikea, myöhästynyt ovis. Haluan nyt vaan hetken lillua näissä vauvahaaveissa ja tippua sitten kovaa ja korkealta....:whistle: Tää on niin tätä taas :LOL: t. Pajunkissa18
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Heipsan!

Mäkin käyn vihdoin huomenna testin hakemassa. Oireita tullut tänään lisää. Ajelin 100km porukoille niin loppumatkasta rupes töyssyt tuntumaan epämukavilta alamahassa ja koko päivän vihlonut. Ja pöydästä kun nousin vauhdilla niin repäisi..niin ja ihme hajut ottaa nokkaan! Suihkussa nuuskuttelin suklaan tuoksuista saippuaa niin oli pakko saada vaniljajäätelöä ja siihen päälle sulattaa suklaata :LOL: kumiset jumppanauhat haisi ihan järkyttävälle vaikkei ennen oo kiinnittänyt huomiota. Lievää etomista myös ollut.

Ajatuskaan ei oikein kulje, joten yrittäkää saada tästä jotain tolkkua :cautious::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@Lukka mulla saattas olla vasta dpo 7-9 :)
Vaikka onkin se kp35..
Viime viikolla maanantaina en tikuttanu, mut tiistaina oli tasavahvat, ke ja to ylivahvat :D
torstaina myös tais olla enemmän poltteluja, ja enemmän ovislimaa... mutta eiköhän tää aikanaa selviä. Viikon päästä viimistää stressataan ehkä enemmän :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Etova olo vähentynyt paljon (ja ripulia ei nyt yhtään joten noro ohi, jee!) eikä oo viivat paljoa muuttuneet, hyvin hyvin haaleina aavistuksina vain näkyvät... Mutta jotain näissä on!? Jännäys jatkuu siis.

@lahopää, lupaavalta kuulostaa sielläkin! Samoin @Pikkanen, toivoa on kun ei oo menkkojakaan!
Huijui, jännittävää! Jospa se nyt olis sitä ihteään :geek: Vitsit mäkin sain taas tänään aamulla ovulaatitestiin vahvan viivan (neljäs päivä peräkkäin). Mutta raskaustestiä ei kandee tehdä kuin vasta keskiviikkona. Eilen miehen kaa talleteltiin varmuuden vuoksi jos se oliskin ovis :LOL: Kaksijakoinen fiilis: joko elimistö on taas ihan hiton sekaisin ja kierto venyy jonnekin 60 pvään tai sit sit sit....:love: t. Pajunkissa18
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Sullakin vielä jännät päivät eessä @pajunkissa18! :) Kauan meinaat oottaa raskaustestin kanssa, ei onnistuis iteltä :D Mut mä testaankin liian varhain... On vain sit kiva seurata miten viiva vahvistuu jos oliskin raskautunut. Nappasin kaupasta herkän (15) rfsu puikon mut se näytti kyllä negaa :( Saa nyt sitte nähä. Eipä tästä kierrosta vielä voi sanoa suuntaan tai toiseen, liian varhaista. Jos ei Sofin testien viivat vahvistu vaan hiipuvat pois niin taitaa jäädä kiinnittymisyritykseksi...
 
Sullakin vielä jännät päivät eessä @pajunkissa18! :) Kauan meinaat oottaa raskaustestin kanssa, ei onnistuis iteltä :D Mut mä testaankin liian varhain... On vain sit kiva seurata miten viiva vahvistuu jos oliskin raskautunut. Nappasin kaupasta herkän (15) rfsu puikon mut se näytti kyllä negaa :( Saa nyt sitte nähä. Eipä tästä kierrosta vielä voi sanoa suuntaan tai toiseen, liian varhaista. Jos ei Sofin testien viivat vahvistu vaan hiipuvat pois niin taitaa jäädä kiinnittymisyritykseksi...
No voih... :unsure: Jospa se vielä siitä muuttuisi, ei ihan vielä heitetä kirvestä kaivoon! (y) Mä yritän viimeseen asti malttaa niihin menkkoihin asti ja testailen sit r-testillä. Esikoista tehtiin 1,5v ja sit vasta tärppäs, monet valeoireet ja pettymykset siinä ehdittiin kokea. Yritän pysyä nyt varovaisen toiveikkaana, mutta tosiasia on se että raskautuminen on mulle vaan aikamoisen hankalaa... (n) Nooh, mutta niin kauan on toivoa kun en testaa! :LOL: t. Pajunkissa18
 
@pajunkissa18, voih, toivottavasti nyt tärppäis!

@Pikkanen :cry: Eikä :( Vetää sanattomaksi... Iso halaus!

Tänne ei mitään uutta. Testasin nyt taas vaihteeksi illan päätteeksi. Pitää vain ootella. Mullahan on jo kp 53 koska imetysaikana ei kierto pyörinyt kunnolla ja imetyksen lopetuksesta meni muutama viikko niin tuli se ovis. En kyllä tikuttanut mutta limat ja kohdunsuu muuttui oppikirjamaisesti. Vajaan viikon päästä voisin sen puolesta odotella kuukautisia koska nyt on dpo 8. Saa nyt sitte nähdä. En tiedä mitä pitäis aatella näistä Sofeista koska antavat selvästi jotakin väriä järjestelmällisesti joka testiin eilen ja tänään jos oikein tarkkaan katsoo (kuvassa alimmat kolme eiliseltä, ylemmät tältä päivältä, yksi saattoi olla viallinen kun teki hassun läiskän sivulle) mutta plussaksi näitä tuloksia ei todellakaan voi vielä kutsua :( Ei kai se auta kun pissata uus testi aamulla... En osaa olla testaamattakaan :D
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
Lukka Mä testailin paljon aikoinaan sofeilla. Minusta tuntu, että ne anto aina jotain muka haamua. Siinäkin kierrossa, kun tärppäs. Mutta dpo9 oli ehkä semisti jopa oikeasti ehkä haamun näköinen, mutta dpo10 olin varma, että on haamu, ja siitä se lähti vahvistuu. Älä menetä vielä toivoa :)

Pikkanen Halaus sulle ja onnea uuteen yritykseen!
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja Pikkanen
@neIHM, kiitos! Niinhän se on... Ite testasin kakkosen kohdalla dpo 6 alkaen ja joka päivä dpo 10 asti koska tuntui että näin testissä jotain mutta aina se jäi jotenkin epävarmaksi. Sitten dpo 10 haamu erottui niin vahvana että tiesin 100 % varmaksi :) Ja nyt jälkikäteen katottuna sen kierron dpo 9 kuva näyttää samalta kuin nää tän päivän. Erottuu mutta niin häivähdyksenä että voi olla vielä mitä tahansa järkyttävästä viivanpaikasta plussaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka ja lahopää

Yhteistyössä