Näkyy näkyy väriä <3
Jos tää on pelkkä viivanpaikka niin se on joka testissä <3 Huomista aamun testiä jännätessä... Muita oireita ei ole kuin etominen ja turvonnut maha, jotka voi johtua myös norosta joka tosin jo menossa ohi, ja se lima.
Huijui, jännittävää! Jospa se nyt olis sitä ihteään Vitsit mäkin sain taas tänään aamulla ovulaatitestiin vahvan viivan (neljäs päivä peräkkäin). Mutta raskaustestiä ei kandee tehdä kuin vasta keskiviikkona. Eilen miehen kaa talleteltiin varmuuden vuoksi jos se oliskin ovis Kaksijakoinen fiilis: joko elimistö on taas ihan hiton sekaisin ja kierto venyy jonnekin 60 pvään tai sit sit sit.... t. Pajunkissa18
No voih... Jospa se vielä siitä muuttuisi, ei ihan vielä heitetä kirvestä kaivoon! Mä yritän viimeseen asti malttaa niihin menkkoihin asti ja testailen sit r-testillä. Esikoista tehtiin 1,5v ja sit vasta tärppäs, monet valeoireet ja pettymykset siinä ehdittiin kokea. Yritän pysyä nyt varovaisen toiveikkaana, mutta tosiasia on se että raskautuminen on mulle vaan aikamoisen hankalaa... Nooh, mutta niin kauan on toivoa kun en testaa! t. Pajunkissa18Sullakin vielä jännät päivät eessä @pajunkissa18! Kauan meinaat oottaa raskaustestin kanssa, ei onnistuis iteltä Mut mä testaankin liian varhain... On vain sit kiva seurata miten viiva vahvistuu jos oliskin raskautunut. Nappasin kaupasta herkän (15) rfsu puikon mut se näytti kyllä negaa Saa nyt sitte nähä. Eipä tästä kierrosta vielä voi sanoa suuntaan tai toiseen, liian varhaista. Jos ei Sofin testien viivat vahvistu vaan hiipuvat pois niin taitaa jäädä kiinnittymisyritykseksi...
On siinä haamu!Eilen sanoin miehelle että saa tuoda mulle viiniä jos en oo paksuna. Testasin negan ja viiniä join aika monta lasia eilen. Ihmettelin kuitenkin kun ei päähän noussut ja aamulla ei krapulasta tietoakaan vaikka normaalisti suuta kuivaa jo saunakaljasta.
Päätin siis testata uudestaan, kun heräsin jo kuudelta pirteänä
http://aijaa.com/0rhnGv
Mitä ootte mieltä?
Hyvä että joku muukin näkee. Tässä tulee jo vainoharhaiseksi toivottavasti tuosta viinistä vain ei nyt oo suurempaa haittaaOn siinä haamu!