@Uusintayritys osanottoni <3 Mulla tehtiin raskauden keskeytys 23+6, tammikuussa. Noin kuukausi synnytyksestä tuli hienosti menkat ja loppu ajallaan. Sit vuosinkin vähän miten sattuu koko ajan joten sain e-pillerit. Niidenkin aikana vuosin miten sattuu ja nyt vasta 3kk myöhemmin eka suht normaali kierto. Tosin nytkin vuodan, luulin että menkat alkoi DPO13 mutta vuoto loppui taas puoleksi vuorokaudeksi kunnes alkoi uudestaan. Joten varmaan kroppa voi vielä olla sekaisin vaikka ois hetken ois ollutkin normaali.
Tosin mulla on kyllä taustalla PCOS, joka toinen kierto on aina ollut tasan 22pv ja ovuloinut aina 18-20 päivä eli vois luulla että kroppa toimii just niinku pitää mut sit aina joka toinen kierto onkin 50+ päivää eikä ovulaatiosta tietoakaan.
Senhän näkee verikokeesta onko ovulaatio tapahtunut, joten lääkärillä ainakin selviäis. Ja ultralla näkee myös missä vaiheessa kierto on. Mut tietty jos yksityiselle jotuu menemään niin on tyyristä
Ylin on tänään ja alin eilen....Kivaa viivanpaikkaa antaa jo dpo7.... Taitaa olla susia noi pc puikkotestit?katso liitettä 1789 katso liitettä 1790
Ylin on tänään ja alin eilen....
Näköjään r-testi aivan täysin putipuhdas nega myös. Huoooh t. Pajunkissa18Tulinpahan päivittelemään näin töiden lomassa. Ovistesti näytti eilen puhdasta negaa. Menkkakivut alkaneet eilen illalla ja vuoto pitäis alkaa edellisen kierron perusteella huomenna mutta viimeistään viikonloppuna. Eli jään odottelemaan mitä tuleman pitää. T. Pajunkissa18
Mulla ainakin menee edes takaisin. On mennyt siksakkia myös sellaisissa kierroissa, joissa olen saanut plussan r-testiin, mutta monesti myös muissa kierroissa.. Jos jotain pco-häikkää niin usein lh heittelee, näin olen ymmärtänyt. t. Pajunkissa18Ovikseen liittyvä kysymys: voiko LH mennä siksakkia? Kp13 lähes plussa, kp14 erittäin haalea, kp15 täysin valkoinen, kp16 plussa, kp17 (tänään) puhtaan valkoinen. Mitä hittoa?
Mulla teki tässä kierrossa juurikin näin, että sain kp 14 tokasta pissasta tasavahvat viivat eli plussan, ajattelin oviksen tulevan seuraavana päivänä viimeistään. Muutaman tunnin päästä seuraavasti pissasta testiviiva oli kuitenkin haaleampi. Odottelin oviskipuja seuraavana päivänä eikä niitä tullut. Kp 16 testasin mielenkiinnosta aamulla ja sain kunnon ovisplussan eli testiviiva vahvempi kun kontrolli. Ja muutaman tunnin päästä tulikin ne oviakivut eli ovis oli sit vasta. Eli normaaliaOvikseen liittyvä kysymys: voiko LH mennä siksakkia? Kp13 lähes plussa, kp14 erittäin haalea, kp15 täysin valkoinen, kp16 plussa, kp17 (tänään) puhtaan valkoinen. Mitä hittoa?