Paa mustat farkut ja tpaita ja mustat kengät...nii, kyllä lähtee.Tiijäkkö mitä teen seuraavaksi.
Nyt ku ilmat lämpiää eikä tartte tuota puseroa niin paan vain harmaan korkeakauluksisen villapuseron päälle ja kattelen siihen sopivan kravatin vaikka joku lila.
Sopiiko se harmaan kans?
Toivottavasti sitte on parempi luki.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruoka/suomalaiset-ahmivat-vuosittain-1-5-miljoonaa-mignon-munaa-1.185165Täällä ei oo mignoninmunia ensinkään Ja sitte ku tullaan Suomeen niin sesonki on jo ohi. Pitäsköhän pyytää jotain kaveria ostaan mulle varastoon
Kravatti ja villapaita?Tiijäkkö mitä teen seuraavaksi.
Nyt ku ilmat lämpiää eikä tartte tuota puseroa niin paan vain harmaan korkeakauluksisen villapuseron päälle ja kattelen siihen sopivan kravatin vaikka joku lila.
Sopiiko se harmaan kans?
Lila käy kyllä harmaan kans.Tiijäkkö mitä teen seuraavaksi.
Sopiiko se harmaan kans?
Nii ku ei mulla oo nuita haituunia kauluspaitoja.Kravatti ja villapaita?
Älä laita kravattia.Nii ku ei mulla oo nuita haituunia kauluspaitoja.
En laita Kravattia, enka edes villa pusakkaaÄlä laita kravattia.
Eli Elenan vaihtoehto, hyvä päätösEn laita Kravattia, enka edes villa pusakkaa
Ku ei muaa oo mustia farkkujakaan eika mustia kenkia muuta kun tyosaappaatEli Elenan vaihtoehto, hyvä päätös
Mä koitan muistaa,värit kerron sitten syssymmälläEi mitään kummosta. Farkut, nahkakengät ja siisti paita.
No ei kait sillä värillä niin väliä oo...Ja mie oon ihan satavarma että kaapista löytyy siistit releet kenkineen. Semmosta vaatetta päälle missä on hyvä ollaKu ei muaa oo mustia farkkujakaan eika mustia kenkia muuta kun tyosaappaat
Resusia t paitoja kylla olis
Pitaa kuunnella, Jos Softilla olis joku idea
Semmosia vaatteita missä on hyvä olla.No ei kait sillä värillä niin väliä oo...Ja mie oon ihan satavarma että kaapista löytyy siistit releet kenkineen. Semmosta vaatetta päälle missä on hyvä olla
Eli Elenan vaihtoehto, paras päätös
Missä munat on?
Tättärää......
Just pistin kolme palasiksiMissä munat on?
Mulle yksi.Just pistin kolme palasiksi
Ne on ihan soosinaMulle yksi.