Noilla on monta hyvää biisua
Noilla on monta hyvää biisua
Ainakin neljä menny kitusiin. Ei tänään.Onkohan jollain kans jääny suklaamunat syömäti...tai sitten niitä on herkuteltu liian palijon...
Osta huomenna.Mun piti ostaa kokeilumielessä mignoni mutku enpäs ostanutkaan kun unohin!!
Ne oli sitten varmaan isoja kun taitaa vaikuttaa vieläkin...mutta semmonen kiva makianpöhinä on hyvä juttu*yrittää loiventaa edellistä lausahdusta ettei tule vahingossakaan ärrinmurrinpurinaa*Ainakin neljä menny kitusiin. Ei tänään.
Onko siinä lähellä kiva paikka uudelle mökille? Katso:Mulla olis tämä tönö, mutta täällä on niin sotkuista, että ei tänne kehtaa oikeen ketäänpäästää sisälle.
Ei kun kai mediumeja? kaksi kinderiä ja kaksi Rölliä jos muistelen oikein,.Ne oli sitten varmaan isoja kun taitaa vaikuttaa vieläkin...mutta semmonen kiva makianpöhinä on hyvä juttu*yrittää loiventaa edellistä lausahdusta ettei tule vahingossakaan ärrinmurrinpurinaa*
Täyttä tavaraa.Mun piti ostaa kokeilumielessä mignoni mutku enpäs ostanutkaan kun unohin!!
Onko karvattomat munat?
No siinähän se vastaus tuli samantienMä voin ottaa lääkkeen jos olen karvapalleroiden lähellä.
Sulle se sit ei sovikaan kun siinä onOsta huomenna.
Mä oon ipanana tykänny nuista mutta nyt...ne on liian makeita...Täyttä tavaraa.
Mä oireilen manteleista. Mignonista ei ole tullut mitään.Sulle se sit ei sovikaan kun siinä on
mantelia:
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/tiesitko-mignon-muna-ei-ole-oikeasti-suklaata/3327774
Ei niin mitn hajua tätä nykyä niitten koostumuksesta.ei mua haittaa jos ne mignonit on makeita mutta onko ne koostumukseltaan sellasia pehmeitä kitalakeen tarttuvia rasvasuklaamassa lötköjä?
Ei kun ihan suklaata se on, vai mitä mahdat rasvasella mössöllä tarkottaa.ei mua haittaa jos ne mignonit on makeita mutta onko ne koostumukseltaan sellasia pehmeitä kitalakeen tarttuvia rasvasuklaamassa lötköjä?
siis sellasta pehmeetä yök suklaata mikä tarttuu kitalakeen kii ja jättää suuhun rasvasen maun...Ei kun ihan suklaata se on, vai mitä mahdat rasvasella mössöllä tarkottaa.
Kai se voi semmosta olla, jos on sulamisvaiheessa, mutta kai se voi olla kovaakin, ellei ole.siis sellasta pehmeetä yök suklaata mikä tarttuu kitalakeen kii ja jättää suuhun rasvasen maun...