vierailija
Suklaajädeä
löytyy vegejäätelökin!
Suklaajädeä
PitäsTäällä ei oo mignoninmunia ensinkään Ja sitte ku tullaan Suomeen niin sesonki on jo ohi. Pitäsköhän pyytää jotain kaveria ostaan mulle varastoon
EI haittaa. Tietty muna mieluiten karvattomana.No siinähän se vastaus tuli samantien
Soriii softis en voinu itselleni mitää
täytyy huomenna ostaa jos muistaa..elena, Osta ja kokeile, kerro sitten kumpaa oli.
Ainakaan suklaamunia ei oo kiva nauttia karvaisenaEI haittaa. Tietty muna mieluiten karvattomana.
No ootko sieki allerginen näille:Täällä ei oo mignoninmunia ensinkään Ja sitte ku tullaan Suomeen niin sesonki on jo ohi. Pitäsköhän pyytää jotain kaveria ostaan mulle varastoon
Ei ole.Ainakaan suklaamunia ei oo kiva nauttia karvaisena
Viikko sitten söin munan. Pääsiäisenä en yhtään.Jaahas onko ketjussa munat jo nautittu vai vieläkö on munahimoja tähteellä ?
Munaa on nautittu & viellä on tähteellä
Mignonmunia ei tullu ostettua tällä kertaa,aiemmin ainakin oli hinskatin hyviä.
On se hyvä että ees joku muakin aattelee
Mullon yksi Rölli vielä jonka sain.Jaahas onko ketjussa munat jo nautittu vai vieläkö on munahimoja tähteellä ?
Viikko sitten söin munan. Pääsiäisenä en yhtään.
.."..vieläkö on..himoja.."..Jaahas onko ketjussa munat jo nautittu vai vieläkö on munahimoja tähteellä ?
*kaappasee kainaloiseksi, silittää ja paijaa*On se hyvä että ees joku muakin aattelee
Himoja on hyvä olla ja pittää niitä välillä tyydyttääkin.."..vieläkö on..himoja.."..
Muuta en nähny
Joo. Tyrkkäs TMItä. Paheksun.
Ajattelee moni muukinOn se hyvä että ees joku muakin aattelee
Mitä TMI tarkottaa?.."..vieläkö on..himoja.."..
Muuta en nähny
Joo. Tyrkkäs TMItä. Paheksun.
Hukkaan meni puseron putsasu, en kärrännyt yhtään mummoa.Okkei, lähempä tästä kohtelemaan mutta harjaan nuo koiran karvat ensin pois mun mustasta hupullisesta pusakasta.
No niin pitääkin olla ! Ja niin pitääkin tehdä! Elämässä on hyvä olla nautintojaHimoja on hyvä olla ja pittää niitä välillä tyydyttääkin
Paheksu vaan,jonkun on hyvä paheksua
Too Much InformationMitä TMI tarkottaa?
Dodih! Mähän sanoin että formuloita katellaan pöksyistä kaksin käsin pitelemällä!