Saako tulla mukaan.It's a deal
Seittemänkymppisen miehen eturauhasvaivat olis oiva jatko moiselle keskustelulle!
Saako tulla mukaan.It's a deal
Ei saa. Puhelin toisessa kädessä ja toinen käsi siellä.Saako pilluisilla sormilla näpytellä tietokonetta?
En ole urologi mutta voin kurkistaaSaako tulla mukaan.
Seittemänkymppisen miehen eturauhasvaivat olis oiva jatko moiselle keskustelulle!
Muista ottaa suurennuslasi mukaan.En ole urologi mutta voin kurkistaa
Ja pinsetitMuista ottaa suurennuslasi mukaan.
Ei o.Onks jollain muuten Polar A 360 aktiivisuusranneketta ?
Hah,mun tapauksessa oli kyllä tarkoitus lisätä & mitata aktiivisuuttaEi o.
Mut ois käyttöä semmoiselle aktiivisuudesta varoittavalle rannekkeelle! Joka ei noteerais tupakinpolttoa tai oluenjuontia mut alkais varoitella liiallisesta imuroinnista, työkalujen käytöstä tai siitä jos jossain hommassa uhkaa hiki tai hengästyminen. Seksin ajaksi sen tietty vois laittaa pois päältä.
Ja tässä sun yleisöä:Ei saa. Puhelin toisessa kädessä ja toinen käsi siellä.
Jos sulla ei o mitään järkevää/hauskaa/asiallista sanottavaa niin miksi helvetissä et pidä turpaasi kiinni?Ja tässä sun yleisöä:
---et ymmärrä?
vahvistanJos sulla ei o mitään järkevää/hauskaa/asiallista sanottavaa niin miksi helvetissä et pidä turpaasi kiinni?
Sinun takiasi mä olen tänä viikonloppuna joutunut laittamaan jo kaksi isoa mustaa rastia seinään.Äänestin tänää ekaa kertaa eläissäni naista
No niin, jonkinsortin virstapylväs siis saavutettuSain tänää ekaa kertaa eläissäni naista
Lopeta noiden typerien linkkien laitto ketjuun !Ja tässä sun yleisöä:
"Eurooppaan pyrkivistä siirtolaisista on tullut tuotteliasta liiketoimintaa muillekin kuin ihmissalakuljettajille. Pakolaisbisnes kannattaa paremmin kuin huumeet, sanoo Italian mafia. Moni eurooppalainen hyötyy hädästä.
LINKIT JA ARTIKKELIT
Näytä lisätiedot"
---et ymmärrä?
No niin, mulla on koukku pebassa
Eikös majurilla ole muksuja?No niin, jonkinsortin virstapylväs siis saavutettu
Hyvä äänestäminen on juttutänää ekaa kertaa eläissäni naista
Juu, on yks ny jo aikuinen lapsEikös majurilla ole muksuja?
Vai onko ne niitä Saarioisten mainosten muksuja joissa meidän isät tekee teidän äitien lapset?
EVVKJa tässä sun yleisöä:
"Eurooppaan pyrkivistä siirtolaisista on tullut tuotteliasta liiketoimintaa muillekin kuin ihmissalakuljettajille. Pakolaisbisnes kannattaa paremmin kuin huumeet, sanoo Italian mafia. Moni eurooppalainen hyötyy hädästä.
LINKIT JA ARTIKKELIT
Näytä lisätiedot"
---et ymmärrä?
Mä olen ihan samaa mieltä.Lopeta noiden typerien linkkien laitto ketjuun !