Mä googletin tuon..
Rättis lopettaa nyt tai tulee piiskaa.
En tiedä. Pitäs ensin kokeilla.Eikös ollutkin aika kiihoittavaa?
Mää en, peppuun sattuu jo pelkkä ajatus moisesta koukustaMä googletin tuon..
Ajattelit sitte että yllyttäminen toimis sopivana uhkauksena? Sehän vaan tykkäis moisesta rangaistuksestaRättis lopettaa nyt tai tulee piiskaa.
Mää en, peppuun sattuu jo pelkkä ajatus moisesta koukusta
Ajattelit sitte että yllyttäminen toimis sopivana uhkauksena? Sehän vaan tykkäis moisesta rangaistuksesta
Huomio siirtyy minuun.Mää en, peppuun sattuu jo pelkkä ajatus moisesta koukusta
Ajattelit sitte että yllyttäminen toimis sopivana uhkauksena? Sehän vaan tykkäis moisesta rangaistuksesta
Mun tuhkaluukkuun ei mee koukkuja eikä muitakaan härpäkkeitäTuo koukkuhan on huomattavasti pienempi kuin esimerkiksi kyrpä, ei tuo satu
Eikähän se oo jo sussa mokoma tiikeriHuomio siirtyy minuun.
Mun tuhkaluukkuun ei mee koukkuja eikä muitakaan härpäkkeitä
Minkäslainen sää siellä on tänään? Täällä on, valitettavasti, pilvistä...*hörppää kuumaa kahvia mietteissään*Onko sitä kukaan koskaan nuollut?
Minkäslainen sää siellä on tänään? Täällä on, valitettavasti, pilvistä...*hörppää kuumaa kahvia mietteissään*
se osoite? muutti pois siitä.
No mutta sepä kurjaa ettei aurinko paista ...jostain kumman syystä ei tee mieli enää suklaata...varmaan ikinäPilvinen ja puoli astetta pakkasta.
Tyttöystävä toisinaan antaessaan suuhoitoa, nuoleksi siitä suklaapuolen lähettyviltä, mie tykkään ainakin, on se joskus työntänyt kieltä ihan sisäänkin
Mitkäs sunnuntaipäivän perwokokoontumiset tääl on ?
Ihan tässä punastuu tälläinen vienokaino neitsykäinen ( kiilottaa sädekehäänsä )
En, enkä mie haluu tietää mistään peppukoukuistaTiiäkkö sää minkälainen se anal hook on?
En, enkä mie haluu tietää mistään peppukoukuista
Tutkippa vähän aiheitta, aiheuttaa semmoista jännä kihelmöintiä vatsan pohjassa
No ihan varmasti kihelmöi jos hattaraan survotaan koukku, onhan se päivänselvä asia
Missä?Kaikki alkoivat porsia, pirusti pentuja