The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onks jollain muuten Polar A 360 aktiivisuusranneketta ?
Ei o.
Mut ois käyttöä semmoiselle aktiivisuudesta varoittavalle rannekkeelle! Joka ei noteerais tupakinpolttoa tai oluenjuontia mut alkais varoitella liiallisesta imuroinnista, työkalujen käytöstä tai siitä jos jossain hommassa uhkaa hiki tai hengästyminen. Seksin ajaksi sen tietty vois laittaa pois päältä.
 
Ei o.
Mut ois käyttöä semmoiselle aktiivisuudesta varoittavalle rannekkeelle! Joka ei noteerais tupakinpolttoa tai oluenjuontia mut alkais varoitella liiallisesta imuroinnista, työkalujen käytöstä tai siitä jos jossain hommassa uhkaa hiki tai hengästyminen. Seksin ajaksi sen tietty vois laittaa pois päältä.
Hah,mun tapauksessa oli kyllä tarkoitus lisätä & mitata aktiivisuutta :D:LOL::LOL:
Ranneke hajos vanhasta ;)
 
vierailija
Lopeta noiden typerien linkkien laitto ketjuun !
Mä olen ihan samaa mieltä.

Mä tykkään höpöttelystä, hauskoista jutuista, huonostakin huumorista ja kolkytvuotisella humpansoittokokemuksella menee läpi myös jutut jotka oli uusia kambrikaudella.

Mut tommoinen silkka pahantahtoinen vittuilu on asia jota mun nurkkabaarissani ei kannata harrastaa. Sieltä nimittäin oikeesti lentää ulos. Palstan moderointi ei valitettavasti ole samalla tasolla.

Ai nii. Rättis lähti perskoukkujutuillaan mun ignoorauslistalleni toistaiseksi. En mä tommoisiakaan viitti lukea.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä