The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jees, mä lähden ilahduttamaan kaupan väkeä läsnäolollani :)
...luultavasti seikkailen useammankin kerran taas, on mutua liikenteessä vahvasti(y)..


Mutta, huokase helpotuksesta ja jatka päivästä nauttimista, mä puistun*vilkutan ja lähetän lentopusuja*:)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Kaupassa käyty(y), tai kaupoissa...ja tais olla koko kylä liikenteessä ja muutama mökkivieraskin, oli meinaa tunnelmat ja kuhinat kohdillaan :)

Nyt on sitten kuorittu, pilkottu, viipaloitu, itketty, ruskistettu, toimittu ovimikkona, laitettu pata porisemaan....

..vois sitten ihan vaan olla, vähän aikaa:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Oli lähikaupas porukkaa ja tungosta,ku oli kakku & kahvitarjoilut,yks mulkero tönäs,ku olin kassalla,eikä ukolla ollu ostoksia,kävi näköjään ilmaset kahveet ja kakut nauttimassa :sneaky::cautious::mad:
 
Mä oon taas kissaihmisiä,mutta kyllä koiratkin on ihania :love: ainakin yleensä :D
Ootte kyllä molemmat niin söpöisiä että :love::love:
Mie oon pikkusesti allerginen nuille kattimuksille mutta kyllä mekin mahdutaan saman katon alle :). Mutta koirissa vaan on sitä jotain :love:...

..ja kilinkellit:D, mie mikkään söpönen oo kun justnyt ihan heikunkeikun vinkinvonksin hepulihihitysväsynyt pöwwöhörhö:barefoot:..mutta kiitos, Kais:love:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Mie oon pikkusesti allerginen nuille kattimuksille mutta kyllä mekin mahdutaan saman katon alle :). Mutta koirissa vaan on sitä jotain :love:...

..ja kilinkellit:D, mie mikkään söpönen oo kun justnyt ihan heikunkeikun vinkinvonksin hepulihihitysväsynyt pöwwöhörhö:barefoot:..mutta kiitos, Kais:love:
Höh ootpas söpöliini omalla tavallas :D sun pöwwöhörhöilyä on kiva seurata ja sä saat aina nauramaan :):LOL:Miekin oin allerginen kissoille,mut omat ei haittaa,vieraat kisut kutittaa :D:D
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä