Rankkaa on kuukkelilla ei mikkään ihme ku tullee uupumus moisesta työnteostaKuulin kuukkeleiden uudelta esimieheltä, että yksi kuukkeli on tehnyt itse itsestään diagnoosin: hänellä on työuupumus. Ei ihme. Ressukka on tänäkin vuonna joutunut olemaan kolme kokonaista viikkoa töissä. Nyt on viime ja tämän viikon saikulla ja ensi viikon lomalla.
Jeps!Kun kerta aiempi jostain syystä haluttiin poistaa...
Jottei tärkein unohtuisi:
Sutenöörejäkö ovat?Rankkaa on kuukkelilla ei mikkään ihme ku tullee uupumus moisesta työnteosta
Eipä silti, jos on paska pomo niin työstä uupuu kuka tahansa.Kuulin kuukkeleiden uudelta esimieheltä, että yksi kuukkeli on tehnyt itse itsestään diagnoosin: hänellä on työuupumus. Ei ihme. Ressukka on tänäkin vuonna joutunut olemaan kolme kokonaista viikkoa töissä. Nyt on viime ja tämän viikon saikulla ja ensi viikon lomalla.
Mutku Potterissa on sitä samaa taikaa mitä Taru sormusten herrassakin...Rowling ja Tolkien osaa/osasi kirjoittaa sellasella tavalla mikä nyvvaan vie mukanaan ...niin elä yhtään yritä kuule siellä inttää vastaanPalataas tähän.
Potterit ja Eddingsit on semmoista köyhän miehen sormusten herraa.
Jokseenkin joka sivulla tulee eteen tilanne joka ratkeaisi käyttämällä edellisellä sivulla mainittua taikaa. Ei vaan toimi vaikka idea ja kerronta olis kuinka hyvää.
Peppi on koko ajan maailman vahvin. Lindgreniltä ei missään vaiheessa unohdu se. Mut Rowling ja Eddings jokseenkin jokaisella sivulla unohtavat, että ai nii oli tämmöinenkin taika mut sitä ny vaan ei kukaan muista käyttää.
Potterissa on kieltämättä hemmetin hyvä perusidea. Siit olis oikeesti saanut hyvän kirjan.
A haKävin ostamassa HK:n sinistä jääkaapin täyteen ja kutsun Softynkin syömään
Kyä mää kans tykkään Pottereista. Mulla on koko sarja sekä suomeksi että englanniksi.Mutku Potterissa on sitä samaa taikaa mitä Taru sormusten herrassakin...Rowling ja Tolkien osaa/osasi kirjoittaa sellasella tavalla mikä nyvvaan vie mukanaan ...niin elä yhtään yritä kuule siellä inttää vastaan
Sama mieli, Rowlingin tarina tyyli vie mukanaanKyä mää kans tykkään Pottereista. Mulla on koko sarja sekä suomeksi että englanniksi.
Ei niiden aina tartte olla niin loogisia, tykkään Rowlingin tavasta kertoa tarinaa ja myös suomentaja on onnistunut vallan loistavasti
http://yle.fi/uutiset/3-9551076Vedit herneen nenään ku Majuri ja Lunis oli kaksin
(Voin hoitaa tän spekuloinnin ettei harmaitten tartte)
Tää musiikki voiskin toimia...kiitos ^^
Mä oon katsonut leffat.En koskaan oo lukenu pottereita, enkä lue. Enpä oo kyllä kattellu niitä huuhaaelokuviakaan
Niin mäkinMä oon katsonut leffat.
Älä nyt viiti höppänä..kummiskii puristat rintaas vasten feeniksin kilta kirjaa ja itket katkeria kyyneliä koska Sirius Musta kuoli!!!En koskaan oo lukenu pottereita, enkä lue. Enpä oo kyllä kattellu niitä huuhaaelokuviakaan
Niin minäkiiMä oon katsonut leffat.
Kiitti kun spoilasit.Älä nyt viiti höppänä..kummiskii puristat rintaas vasten feeniksin kilta kirjaa ja itket katkeria kyyneliä koska Sirius Musta kuoli!!!