The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On se jännää:rolleyes:...kummasti sitä tuleekin semmosta säpäkkyyttä ja tekemisen meininkiä nuihin iltapuuhiin velloksille vallankin kun vienokainosti liihoittelin likemmäksi ja huokasin että "..ootkin jo lähdössä hammaspesulle mutta jos halittais.."...:barefoot::D

No sain mä kuitenkin niitä halirutistuksiakin:love:, tirpana hipisteli hiuksianikin ja huokaili että "..onneks mulla ei oo enää nuin pitkiä..!" :D...

Kaksi kolmesta unilla, esikoinen vielä tovin kalastelee unta lukemalla Potteria :)...
Potteri ei o mitään parhautta.
 
Pussaa muksut unille.
Meikäläisenkin saa pussata unille mutta harva viittii.
Oi kuule, ihan joka ilta! Tirpanan ja nuorimman pojan kans on ihan omat halipusihöpistyssessiot:love:, hipistelyitä unohtamatta(y)... Esikoiselle riittää kun tovin höpisen ja pörrötän pääkkösensä sekaisin:love:, halaakin toki mutta mä tunnen itteni silloin jo niin kovin pieneksi:oops:....
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Unisaduksi? Hmmm..no nyt on näemmä kovinkin suuressa huudossa kun kavereiden kesken olivat kirjastosta tänään urakalla Potter- kirjoja lainanneet... Ja omani kun tunnen ja tiiän, niin ei tähän aikaan pitkälle lukemisessaan pääse - Nukku- Matti humpsauttaa unileffat pyörimään :)...
Tolkienissa, Asimovissa tai vaikkapa Lindgrenissä on semmoinen juttu, että ne maailmat pelaa omilla säännöillään.

Potterit tai Eddingsit sit on niitä joissa tarina ratkeaa ensimmäisellä sivulla eikä maksa vaivaa lukea tippaakaan pidemmälle.
 
Tolkienissa, Asimovissa tai vaikkapa Lindgrenissä on semmoinen juttu, että ne maailmat pelaa omilla säännöillään.

Potterit tai Eddingsit sit on niitä joissa tarina ratkeaa ensimmäisellä sivulla eikä maksa vaivaa lukea tippaakaan pidemmälle.
Noh noh, mä oon kuule ihan onnellinen siitä, että pojan käsissä viihtyy viipyillen kirjatkin omasta vapaasta halustaan, jopa Potterit :)... Ja tiiätkö, on meillä vielä menossa ne iltasatuhetketkin jolloin luen Lindgrenit tai Uppo- Nallet, Nalle Puhia ystävineen unohtamatta :)..
 
Noh noh, mä oon kuule ihan onnellinen siitä, että pojan käsissä viihtyy viipyillen kirjatkin omasta vapaasta halustaan, jopa Potterit :)... Ja tiiätkö, on meillä vielä menossa ne iltasatuhetketkin jolloin luen Lindgrenit tai Uppo- Nallet, Nalle Puhia ystävineen unohtamatta :)..
Mä olen sit JörnDonner joka sanoo, että lukeminen kannattaa aina.
Väärin lukemista ei ole olemassa.
 
Potteri ei o mitään parhautta.
Mitä minun siniset silmäni oikein lukevat täältä? :eek: Potteri just on parhautta, sellasta rentoo lukemista omassa sängyssä, samaan aikaan kun sade rummuttaa kattoon...yöpöydällä lasi punkkua tai vaikka vettä vaan ja päällä tpaita ja pikkarit...joo toi loppukaneetti oli todella tärkeä yksityiskohta!:barefoot::barefoot::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Huomenta,mukavaa päivää sinne.
Aamupala syöty,sit töihin.

Äh väsyttää ku ei saanu taas nukuttua kunnolla. Keskellä yötä tulee kauhea kuuma & hiki,vaikka patteri on kylmä ja peittoo pitää heitellä pois päältä. :sneaky::cautious:o_O
Kroppa hehkuu ku kekäle,vois sanoo että ainakin yöllä oon kuuma mimmi :D :LOL::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mitä minun siniset silmäni oikein lukevat täältä? :eek:
Palataas tähän.
Potterit ja Eddingsit on semmoista köyhän miehen sormusten herraa.
Jokseenkin joka sivulla tulee eteen tilanne joka ratkeaisi käyttämällä edellisellä sivulla mainittua taikaa. Ei vaan toimi vaikka idea ja kerronta olis kuinka hyvää.

Peppi on koko ajan maailman vahvin. Lindgreniltä ei missään vaiheessa unohdu se. Mut Rowling ja Eddings jokseenkin jokaisella sivulla unohtavat, että ai nii oli tämmöinenkin taika mut sitä ny vaan ei kukaan muista käyttää.

Potterissa on kieltämättä hemmetin hyvä perusidea. Siit olis oikeesti saanut hyvän kirjan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä