Softy
JuuOlis lyhyt matka hieroa selkää ja jos kääntyisin niin voisin hieroa ja lämmittää varpaitasi
JuuOlis lyhyt matka hieroa selkää ja jos kääntyisin niin voisin hieroa ja lämmittää varpaitasi
Pitää joskus kokeilla kui se onnistuisi!
Vois kai sitä kokeilla.Pitää joskus kokeilla kui se onnistuisi!
Mitä sanot?
On tietenkin, varsinkin jos ei ymmärrä, mikä se on:Se on vittumainen tauti, on sitten iholla tai nivelissä
Hyvä, mä menen harjoittelemaan omilla varpaillani, laitan villasukat jalkaan.Vois kai sitä kokeilla.
Mut sithän mä olen tarpeeton?Vois kai sitä kokeilla.
Tunnustan, että noinkin on joskus tapahtunut...joskus on ihan kivakin ettei pääse puis sängystä...
On tietenkin, varsinkin jos ei ymmärrä, mikä se on:
https://en.wikipedia.org/wiki/Interleukin-23_receptor
Et ole tarpeeton.Mut sithän mä olen tarpeeton?
No mutta eikö ookin ihunaa kun saa ketturoida ja piehtaroida ja lökötellä ja nautiskella kaikessa rauhassa ....Tunnustan, että noinkin on joskus tapahtunut.
Vähän niinko maksalaatikkoa mutta makkaranmallisena.Mitä hiivattia on rusinamakkara ? en oo kuullu moisesta
Onneksi!Ei jumpe! Taas on ilta. Tämäkin päivä hurahti tosi nopeasti.
Noh, viikonloppu lähenee.
Ihana vaimo!Olen kuulemma ikävä vaimo
Ujutin kanapataan linssejä, kikherneitä ja muita terveellisempiä juttuja ja väitin että hyvin upposi ennenkuin ukkokulta tiesi mitä ne on
Pussaa muksut unille.Dodih, mulla on tupa täynnänsä ipanapasia joilla lagittaa kovasti eli toimiminen on melkrin koomatasoista eli sehän tarkoittaa sitten meikäläisen halipusitus- ohjelmanumeroa
...veikkaan että tää taas toimii tosi nopeesti
....maksalaatikkomakkaraa? Nevö höödVähän niinko maksalaatikkoa mutta makkaranmallisena.
Mä voin antaa hyvän yön pusun.Pussaa muksut unille.
Meikäläisenkin saa pussata unille mutta harva viittii.