Paula vois ystävällisesti lopettaa noiden turhien linkkien laittelu ketjuun.
Laita ne omaan ketjuusi,kiitos.
Laita ne omaan ketjuusi,kiitos.
Lopeta hyvän sään aikaan.No se on sitten sitä makkaramaniaa - sopii taudinkuvaan oikein hyvin
Taasko sinä olet kiukkuinen,ei kyllä yllättänyt.Pitäisikö sinun vaihtaa nimimerkiksesi kiukkuinen nainen.Mä halusin vain purkaa kiukkua tänne. Turha tyrkyttää linkkejä mulle.
Haluatko yskän ja hengitysvaikeudet? Niin tiedät miltä tuntuu.Taasko sinä olet kiukkuinen,ei kyllä yllättänyt.Pitäisikö sinun vaihtaa nimimerkiksesi kiukkuinen nainen.
Tuosta tuli mieleen että ihana ilma ulkona...täytyy kohta mennä tarkistamaan joko tuolla vois aloitella mäkijuoksua vai vieläkö tuolla hiekkatiellä on jäät pinnassa....Lopeta hyvän sään aikaan.
Divetymonoksidi vie sinulta vielä hengen, toivottavasti lähipäivinä.No se on sitten sitä makkaramaniaa - sopii taudinkuvaan oikein hyvin
Täällä ei ole. Pilvessä ja sumua. Mutta nyt ei haittaa. Kotona on tekemistä. Pyyhin kaappeja sisältä. Kohta laitan tavaraa ja astioita kaappeihin.Tuosta tuli mieleen että ihana ilma ulkona...täytyy kohta mennä tarkistamaan joko tuolla vois aloitella mäkijuoksua vai vieläkö tuolla hiekkatiellä on jäät pinnassa....
Softy, tänään on lepopäivä.Täällä ei ole. Pilvessä ja sumua. Mutta nyt ei haittaa. Kotona on tekemistä. Pyyhin kaappeja sisältä. Kohta laitan tavaraa ja astioita kaappeihin.
Mutku keittiö pitää saada kuntoon.Softy, tänään on lepopäivä.
Lepää hyvä ystävä, lepää!
Okei, lepää huomenna.Mutku keittiö pitää saada kuntoon.
Mä voin levätä huomenna. Sama se on milloin lepää.
Eipäs kun nyt peppu sohvalle ja kattomaan Karvista.Täällä ei ole. Pilvessä ja sumua. Mutta nyt ei haittaa. Kotona on tekemistä. Pyyhin kaappeja sisältä. Kohta laitan tavaraa ja astioita kaappeihin.
Rauhoitu nainen, sitä on koko loppuikä aikaa laitella kuntoon, älä riehuMutku keittiö pitää saada kuntoon.
Mä voin levätä huomenna. Sama se on milloin lepää.
Karvinen on kyllä ihan ihana ja smurffit myösEipäs kun nyt peppu sohvalle ja kattomaan Karvista.
Illalla sit on luvassa vielä Smurffeja.
Täälläpä paistaa vieläkin aurinko lällätilääTäällä ei ole. Pilvessä ja sumua. Mutta nyt ei haittaa. Kotona on tekemistä. Pyyhin kaappeja sisältä. Kohta laitan tavaraa ja astioita kaappeihin.
Täälläpä paistaa vieläkin aurinko lällätilää
Lähetä ne Keravalle mieluummin kiäh kiäh
Mä lähetän pilvet sinne.
En lähetä.Lähetä ne Keravalle mieluummin kiäh kiäh