The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiiätkö sen tunteen ja olon, kun..naurat ja itket yhtäaikaa? Kun sulla on..kun oot niin täynnä onnea ja iloa, että meet ihan kikkuralle. Oot täynnä rakkautta ja onnellisuutta niin että...melkein sattuu ja pelottaakin..ja kuitenkin oot siinä, ihan auki, valmis ylittämään kaikki esteet ja itsesi ja hakemaan kuun ja..myöskin ottamaan vastaan kivenlohkareet ja puukot ja...:love:

Kun..onkin toi pumppuosasto tommonen..:barefoot:
..niin heitäpä mun päälle nyt kunnon annos tervaa ja höyheniä ja hukuta jääpaloihin, niin ehkä mä tästä tälle päivälle tokeennun(y)..

Nyt iso kupillinen teetä:)
..ja kiitos ja anteeks, tuli överihuttua:notworthy: mutta jatka leppoisan ihanan sunnuntain viettoa :)
 
Tiiätkö sen tunteen ja olon, kun..naurat ja itket yhtäaikaa? Kun sulla on..kun oot niin täynnä onnea ja iloa, että meet ihan kikkuralle. Oot täynnä rakkautta ja onnellisuutta niin että...melkein sattuu ja pelottaakin..ja kuitenkin oot siinä, ihan auki, valmis ylittämään kaikki esteet ja itsesi ja hakemaan kuun ja..myöskin ottamaan vastaan kivenlohkareet ja puukot ja...:love:

Kun..onkin toi pumppuosasto tommonen..:barefoot:
..niin heitäpä mun päälle nyt kunnon annos tervaa ja höyheniä ja hukuta jääpaloihin, niin ehkä mä tästä tälle päivälle tokeennun(y)..

Nyt iso kupillinen teetä:)
..ja kiitos ja anteeks, tuli överihuttua:notworthy: mutta jatka leppoisan ihanan sunnuntain viettoa :)
Awww suloista :love::love:
 
Awww suloista :love::love:
Parhaimmillaan kuule ihan hirveetä:ROFLMAO:..sen minkä teetä tässä pystyn siemailemaan, niin kuppi täyttyy samalla:ROFLMAO:..tulee vähän suolasempaa makua mukaan(y)

Ei hemmetti, mä oisin nyt tosi hyvää mainosmateriaalia nessu-, talouspapru- ja pyyhemainoksiin..."..osta sinäkin tämä megallosuperhypermaksi-imukykyinen pyyhe...kuivattaa kyyneleesikin vuodeksi!!" ja meikäläinen vollottamassa hölmönä hihitellenkin taustalla..ei tarttis käyttää vippaskonsteja kyyneleitten tuloon, halpakin mainoshörhö vielä:ROFLMAO:!


Ja joo..tiiän..siellä jo huokaillaan kuorossa että "..oi luojaaaaa, tule ja ota t o i pois täältäääää!!"...:ROFLMAO:

Joo, ei pääse vielä kunnolla lenkkeilemäänkään*yritän tokeentua, jääpaloja odotellessa*, liukasta sohjomössöä on ja petollista jääpohjaa. Ja mettätiet vielä ihan pois käytöstä mutta polttele, kunnon maitohappoperkele- fillarilenkit(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä