The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täällä seikkailee isoja pilvilauttoja mutta - näkyy ihanaa sinistä taivasta ja välillä sieltä kurkkii aurinko:love:

Voiskin joku päivä käydä napsimassa pari omppupuun oksaa maljakkoon tekemään hiirenkorvia:)...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Parhaimmillaan kuule ihan hirveetä:ROFLMAO:..sen minkä teetä tässä pystyn siemailemaan, niin kuppi täyttyy samalla:ROFLMAO:..tulee vähän suolasempaa makua mukaan(y)

Ei hemmetti, mä oisin nyt tosi hyvää mainosmateriaalia nessu-, talouspapru- ja pyyhemainoksiin..."..osta sinäkin tämä megallosuperhypermaksi-imukykyinen pyyhe...kuivattaa kyyneleesikin vuodeksi!!" ja meikäläinen vollottamassa hölmönä hihitellenkin taustalla..ei tarttis käyttää vippaskonsteja kyyneleitten tuloon, halpakin mainoshörhö vielä:ROFLMAO:!


Ja joo..tiiän..siellä jo huokaillaan kuorossa että "..oi luojaaaaa, tule ja ota t o i pois täältäääää!!"...:ROFLMAO:

Joo, ei pääse vielä kunnolla lenkkeilemäänkään*yritän tokeentua, jääpaloja odotellessa*, liukasta sohjomössöä on ja petollista jääpohjaa. Ja mettätiet vielä ihan pois käytöstä mutta polttele, kunnon maitohappoperkele- fillarilenkit(y)
Niih sellaista se on välillä,naurattaa ja itkettää samaan aikaan :love: sydän pakahtuu :love:
Jep,osa kaduista on sulia ja osa jäässä tai sohjossa. Ei pääse kunnon lenkille viellä ;) mä niin haluun päästä kivalle kävely/hölkkälenkille jo o_O:D
 
Niih sellaista se on välillä,naurattaa ja itkettää samaan aikaan :love: sydän pakahtuu :love:
Jep,osa kaduista on sulia ja osa jäässä tai sohjossa. Ei pääse kunnon lenkille viellä ;) mä niin haluun päästä kivalle kävely/hölkkälenkille jo o_O:D
..ai että välillä:unsure:..onnekas oot, vähällä pääset :):love:..

Päätiet on kivasti esillä jo, asfaltti polttelee...mopojannut on kylällä pärränny pitkin talvea, mikä omalta osaltaan on tuonut säpinää tähänkin taloon :D(se olemisen sietämätön keveys velloksilla(y) ) mutta saas nähdä milloin jo näkyy paria pykälää isommat kaksipyöräiset liikenteessä:)...ja vappua silmällä pitäen monessa tallissa tehdään taikoja näyttävään esiinlipumiseen upeiden "rautojensa" kanssa:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
..ai että välillä:unsure:..onnekas oot, vähällä pääset :):love:..

Päätiet on kivasti esillä jo, asfaltti polttelee...mopojannut on kylällä pärränny pitkin talvea, mikä omalta osaltaan on tuonut säpinää tähänkin taloon :D(se olemisen sietämätön keveys velloksilla(y) ) mutta saas nähdä milloin jo näkyy paria pykälää isommat kaksipyöräiset liikenteessä:)...ja vappua silmällä pitäen monessa tallissa tehdään taikoja näyttävään esiinlipumiseen upeiden "rautojensa" kanssa:love:...
No kun on jo 11v ollu naimisissa,ni ei jaksa joka päivä yhtä aikaa nauraa & itkee :D:D

Joo näkyy noita mopojannuja olevan liikenteessä :D
 
No kun on jo 11v ollu naimisissa,ni ei jaksa joka päivä yhtä aikaa nauraa & itkee :D:D

Joo näkyy noita mopojannuja olevan liikenteessä :D
No mä itken ja nauran sunkin puolesta(y)..eikä näihin olotiloihini ole ennenkään mitään naimisissaolemisia tarvittu:D..kyllä se on ihan "vaan" tämä elämä itsessään:love:. Ne kohtaamiset tai jotkut tilanteet tai joku..tiiätkö, semmoinen havahtuminen kesken päivän huomaamaan että on tää vaan niin hienoo :), vaikka kesken maitohappolenkin...
 
Oishan se ihan kiva elää välillä niin että uskaltais olla onnellinen ja uskoa siihen rakkauteen...ei ois aina pelko persiissä pettymisestä ja satuttamisesta...:oops:
 
Viimeksi muokattu:
Tiiätkö, että mä antaisin vasemman käteni saadakseni sinun kykysi tuntea.

Kun mikään ei tunnu miltään niin mikään myöskään ei ole arvokasta.
Tiiätkö - mä oon yhä sun kanssa tuosta asiasta eri mieltä :)

Kun tunteitaan ei pääse pakoon. Ei millään eikä ikinäkoskaanmilloinkaan. Esiin ne vain möyrivät, ennemmin tai myöhemmin. Piilottaahan niitä voi yrittää, tukahduttaa konstilla jos toisella. Totuuden kieltämällä, itsensä mukamas turruttamalla mutta...ei se kannata mitään. Että kieltää itsensä. Ja sulkee mukamas silmänsä elämältä. Kun se on siinä aina lähellä ja läsnä.

Katkeruus, viha ja pelko, ne kyllä lamaannuttavat mutta tunteita nekin ovat mitkä vain on opittava käsittelemään ja kohtaamaan ja hyväksymäänkin itsessään. Mutta - suurinta rohkeuttahan on se että uskaltaa olla heikko. Että uskaltaa ottaa elämän vastaan kaikkine tunteineen ja kokemuksineen ja uskaltaa katsoa itseään silloinkin kun pelottaa niin kovin..joko siinä onnessaan tai menetyksessään. Itseään kun ei pääse pakoon. Eikä sitä sydäntään :love:
 
Oishan se ihan kiva elää välillä niin että uskaltais olla onnellinen ja uskoa siihen rakkauteen...ei ois aina pelko persiissä pettymisestä ja satuttamisesta...:oops:
Hanipöö:)*kaappasee kainaloonsa*...mä oon ihan satavarma siitä että - tiiätkin sen - uskallat olla onnellinen ja rakastaakin :) ja tulet oman onnesi ja rakkautesi saamaankin :love:!! Se kun on meidän kaikkien sisällä, valmius onneen ja rakkauteen. Ja totta hitossa se pelottaa, kun tietää että ne voi menettääkin...mutta elämättämyys ois kaikista surullisinta.




Joten - uskalletaan, Ellu, molemmat :)
 
Oishan se ihan kiva elää välillä niin että uskaltais olla onnellinen ja uskoa siihen rakkauteen...ei ois aina pelko persiissä pettymisestä ja satuttamisesta...:oops:
Voi kuule...

Nuorempana saunailloissa kun kuuli poikien juttuja niin ne oli sitä, mis ööh just sitä.
Nykyään naisista ei just edes puhuta ja jos puhutaan niin lähinnä kaivataan kotiin. Se oma koti ja oma rouva on hyvin arvokas juttu.
 
Vääääh! Mihin tämä viikonloppu hurahti? :cry:
Huomenna takaisin sorvin äärelle. Hiukan ahdistaa, mutta eiköhän tämä tästä alkujärkytyksen jälkeen lähde taas rullaatirullaamaan... :X3:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä