*hakee siveysvyön*Panen kaikkea liikkuvaa
*hakee siveysvyön*Panen kaikkea liikkuvaa
Mun tyypin tyttö!!!Muistaakseni vastasin? Mutta toistetaan nyt....mä en kanna kaunaa enkä vihaa ketään ja kostaminen ei todellakaan tekis minusta vahvempaa ihmisenä. Mitä pahaa mä sitten olen sulle tai kenellekään tehnyt niin edelleen sanon: Mulle voi aina laittaa privaa ja aivan varmasti pyydän anteeksi.
Anteeksi antamisessa ja anteeksi pyytämisessä on vahvuus, eikä kostamisessa ja vihassa/katkeruudessa.
Ketonen ja myllyrinne.
Eiku etkös se oo sinä, sun tyypin tyttö...?Mun tyypin tyttö!!!
Miksi sinä jaksat jauhaa aina niistä säätiedoista.Miten täällä aina vaan jaksetaan jauhaa siitä sisäpiiristä.
Tarkoitan, että ihminen oikeaa laatua. Esimerkillinen nainen.Eiku etkös se oo sinä, sun tyypin tyttö...?
Suomessa on melkein kaikki lumet sulaneet, siis täältä lännestä...mites kanadassa? Joko siellä voi olla ulkona ilman talvivaatteita?Tarkoitan, että ihminen oikeaa laatua. Esimerkillinen nainen.
Anteeski my huono suomi.
Täälä meillä suli lumet jo kuukausi sitten, paitsi eilen tuli pari senttiä.Suomessa on melkein kaikki lumet sulaneet, siis täältä lännestä...mites kanadassa? Joko siellä voi olla ulkona ilman talvivaatteita?
Mun baarissa saa makkaraa.Mä en mee semmoseen baariin, missä ei saa keitettyä HK:n blöötä
Mun baarissa saa makkaraa.
Entäs piirakkaa?Mun baarissa saa makkaraa.
Majurihan siellä - minne niitä tarvit?Mun pitäis joku päivä kävästä valokuvausliikkeessä otattamassa passikuvat
Suolasen pitää olla sellaista minkä voi tehdä helposti ja nopesti. Baarissa ei ole isoa valikoimaa niin kuin ruokaravintoloissa on.Entäs piirakkaa?
Minen ainakaan tartte monensortin piirakkaa.Suolasen pitää olla sellaista minkä voi tehdä helposti ja nopesti. Baarissa ei ole isoa valikoimaa niin kuin ruokaravintoloissa on.
Sitä voit kysyä baarin asiakkailta. Mä en myy sitä.Minen ainakaan tartte monensortin piirakkaa.
Sitä yhtä vain, kun sais.
Se tekis mut ikionnelliseksi.
Oletko koskaan käynyt vhk:ta?Vittu ihan oikeasti. Puhutaan jääkaapin sisällöstä. Niin eikö joku vatipää tule taas vittuilemaan.