Itse ajattelin tyyliin sobanuudelikeittuaOllaanpa sitä nyt niin gulinaristeja että
Itse ajattelin tyyliin sobanuudelikeittuaOllaanpa sitä nyt niin gulinaristeja että
ULOS! Etsi joku toinen rafla!Entäs jos sattuu olemaan allerginen jollekkin aineelle
..puhumattakaan sellaisesta epäilijästä joka kyseenalaistaisi palasten koon olevan muuta kuin 1x1cm...semmoinen arvatenkin poistuisi ravintelista viivotin hanurissaan...Mun rafla ois semmonen joka myy vain yhtä, taivaallisen jumalaista annosta. Heittäisin kaikki pihalle jotka kysyisivät esim voisinko saada ilman xx ainesta.. ET!
Onneksi mie en oo pahasti allerginen millekkään,ettei tarvia näläs olla tai tehä sairaalareissuaULOS! Etsi joku toinen rafla!
Itsellesi sopiva
Ei Leonardo Da Vinci esim muuttanut Mona Lisaa jokaisen ohikulkijan toiveiden mukaiseksi! Ei vaan hän teki siitä maalauksen mitä hän halusi!
https://www.kirkkojakaupunki.fi/artikkelit/-/tag/avustusjärjestötKohta ne ovat tuossa jään reunalla, kuten joka kevät ovat olleet. Siipien ryske on kyllä hurjaa, kun katon päältä lentävät.
Muistakos tätä:
Mikset sä lopeta jauhamista asiastaMiksi Elena ei vastannut aiempaan kysymykseen eli siihen miksi et vihaa ja halua kostaa sisäpiirille?
mitä sillä tievolla tehetMiksi Elena ei vastannut aiempaan kysymykseen eli siihen miksi et vihaa ja halua kostaa sisäpiirille?
Lopeta turhan jauhaminen ja jätä elena rauhaanMiksi Elena ei vastannut aiempaan kysymykseen eli siihen miksi et vihaa ja halua kostaa sisäpiirille?
Osta vaikka joku leikkimökki ja tee siitä joku tollainen raventeliVähän aikaa sitten näin unta että ostin ravintolan. Harmi että sitä pätäkkää ei ole oikeasti.
Minen jaksa enää. Yritän pysyä hereillä kunnes pyykkikone lopettaa ja saan pyykin kuivumaan. SittenPanin kahvia tulemaan.
Tuulilasista, piti kirjoittaa.https://www.kirkkojakaupunki.fi/artikkelit/-/tag/avustusjärjestöt
Aamulla oli telkkarissa muuan porukan jäsen, kertoi linnuista, jotka tulivat uuulilasista läpi...!
Ja laitan sen parvekkeelle?Osta vaikka joku leikkimökki ja tee siitä joku tollainen raventeli
Maailman pienin ravintola löytyy yllättäen Suomesta – tältä se näyttää! - MTV.fi
Kesäisin Iisalmen satamassa palveleva ravintola Kuappi on toden totta on nimensä veroinen, sillä ravintola on vain kahdeksan neliön kokoinen. Tästä 3,6 neliötä on ravintolan salia.
Asiakkaita sisälle Kuappiin mahtuu kerralla kaksi, mutta tarpeen vaateissa voidaan ruokaa tarjota myös kahden hengen terassille.
Jotkut ihmiset vain kasvavat aikuiseksi aikaisemmin.Miksi Elena ei vastannut aiempaan kysymykseen eli siihen miksi et vihaa ja halua kostaa sisäpiirille?
Lopeta jo. Mene sinäkin jo eteenpäin. Voisit oikeastaan poistua kun et muuta jauhettavaa keksi. Kiitos.Miksi Elena ei vastannut aiempaan kysymykseen eli siihen miksi et vihaa ja halua kostaa sisäpiirille?
Muistaakseni vastasin? Mutta toistetaan nyt....mä en kanna kaunaa enkä vihaa ketään ja kostaminen ei todellakaan tekis minusta vahvempaa ihmisenä. Mitä pahaa mä sitten olen sulle tai kenellekään tehnyt niin edelleen sanon: Mulle voi aina laittaa privaa ja aivan varmasti pyydän anteeksi.Miksi Elena ei vastannut aiempaan kysymykseen eli siihen miksi et vihaa ja halua kostaa sisäpiirille?