Softy
...ruokaa ei välttämättä, ehkä jotain sormin nuoltav..syötävää ja tiskin alta sitten kuolakuppeja tarvitseville...
...ruokaa ei välttämättä, ehkä jotain sormin nuoltav..syötävää ja tiskin alta sitten kuolakuppeja tarvitseville...
Ei ymmärrä, tässä sentään (olisi pitänyt olla) syötävää...ruokaa ei välttämättä, ehkä jotain sormin nuoltav..syötävää ja tiskin alta sitten kuolakuppeja tarvitseville...
Itse itselleni vastaten.Ei ymmärrä, tässä sentään (olisi pitänyt olla) syötävää
Laatikko ja tänne sekoilemaanRetorinen kysymys.
Olen tänään juonut vain kaksi pulloa jallua ja jääkaapissa on enää pari tölkkiä keskaria:
Joten pitäisikö minun
- lähteä nurkkabaariin laulamaan karaåkea
- vai hakea lähikaupasta laatikollinen kaljaa?
Menet istumaan sohvalle, avaat joko töllön tai hyvän kirjanRetorinen kysymys.
Olen tänään juonut vain kaksi pulloa jallua ja jääkaapissa on enää pari tölkkiä keskaria:
Joten pitäisikö minun
- lähteä nurkkabaariin laulamaan karaåkea
- vai hakea lähikaupasta laatikollinen kaljaa?
Telkun takuu menee jos aukaisee itse sen, huomaavat kyllä huollossa jos on itse avannutMenet istumaan sohvalle, avaat joko töllön tai hyvän kirjan
Niin taas joo....nyt joku raja sen biisivalinnan kanssa nainen!Mun raflassa sois monenlaista musiikkia. Ei vain diskoa.
kuten esim.
Nyt sitten otat rennosti,pylly sohvalle ja jalat ylösRankka päivä. Aamusta iltaan juossut kaupoilla hoitamassa asioita. Huomenna juostaan lisää
Meen nyt laittaa pyykit ja seuraavan koneellisen pyörimään. Sitten iltapalaa yms.Nyt sitten otat rennosti,pylly sohvalle ja jalat ylös
Mä niin tiiän sun mieltymykset...
Hei, toi oli Softyn rafla !Ei ymmärrä, tässä sentään (olisi pitänyt olla) syötävää
Toteutuskelpoinen ehdotus!Laatikko ja tänne sekoilemaan
Tai Toffo teet ton toisin päinNyt sitten otat rennosti,pylly sohvalle ja jalat ylös
Eli sä haluat että jengi nukahtaa siellä sun baarissa?
Mun rafla ois semmonen joka myy vain yhtä, taivaallisen jumalaista annosta. Heittäisin kaikki pihalle jotka kysyisivät esim voisinko saada ilman xx ainesta.. ET!Mä niin tiiän sun mieltymykset...
Hei, toi oli Softyn rafla !
Mulla jos olis makustelupaikka niin siellä olis jokaiselle jotakin - kalaa, lihaa, kasvisruokaa.. Kivaa avaruutta ja valoisuutta suurten ikkunoiden ansiosta ja pitää väriäkin löytyä.
Entäs jos sattuu olemaan allerginen jollekkin aineelleMun rafla ois semmonen joka myy vain yhtä, taivaallisen jumalaista annosta. Heittäisin kaikki pihalle jotka kysyisivät esim voisinko saada ilman xx ainesta.. ET!
Ollaanpa sitä nyt niin gulinaristeja ettäMun rafla ois semmonen joka myy vain yhtä, taivaallisen jumalaista annosta. Heittäisin kaikki pihalle jotka kysyisivät esim voisinko saada ilman xx ainesta.. ET!
ja se annoshan on tämä:
Eiku nyt laitan sitä mitä nyt kuuntelen.Eli sä haluat että jengi nukahtaa siellä sun baarissa?
Keitto natsi!Mun rafla ois semmonen joka myy vain yhtä, taivaallisen jumalaista annosta. Heittäisin kaikki pihalle jotka kysyisivät esim voisinko saada ilman xx ainesta.. ET!