The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Vähän aikaa sitten näin unta että ostin ravintolan. Harmi että sitä pätäkkää ei ole oikeasti.
Osta vaikka joku leikkimökki ja tee siitä joku tollainen raventeli (y)
Maailman pienin ravintola löytyy yllättäen Suomesta – tältä se näyttää! - MTV.fi
Kesäisin Iisalmen satamassa palveleva ravintola Kuappi on toden totta on nimensä veroinen, sillä ravintola on vain kahdeksan neliön kokoinen. Tästä 3,6 neliötä on ravintolan salia.
Asiakkaita sisälle Kuappiin mahtuu kerralla kaksi, mutta tarpeen vaateissa voidaan ruokaa tarjota myös kahden hengen terassille.
 
Softy
Osta vaikka joku leikkimökki ja tee siitä joku tollainen raventeli (y)
Maailman pienin ravintola löytyy yllättäen Suomesta – tältä se näyttää! - MTV.fi
Kesäisin Iisalmen satamassa palveleva ravintola Kuappi on toden totta on nimensä veroinen, sillä ravintola on vain kahdeksan neliön kokoinen. Tästä 3,6 neliötä on ravintolan salia.
Asiakkaita sisälle Kuappiin mahtuu kerralla kaksi, mutta tarpeen vaateissa voidaan ruokaa tarjota myös kahden hengen terassille.
Ja laitan sen parvekkeelle? :cautious:
Bilepaikka ei voi olla pikkumökki.
 
Miksi Elena ei vastannut aiempaan kysymykseen eli siihen miksi et vihaa ja halua kostaa sisäpiirille?:whistle:
Muistaakseni vastasin? Mutta toistetaan nyt....mä en kanna kaunaa enkä vihaa ketään ja kostaminen ei todellakaan tekis minusta vahvempaa ihmisenä. Mitä pahaa mä sitten olen sulle tai kenellekään tehnyt niin edelleen sanon: Mulle voi aina laittaa privaa ja aivan varmasti pyydän anteeksi.

Anteeksi antamisessa ja anteeksi pyytämisessä on vahvuus, eikä kostamisessa ja vihassa/katkeruudessa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä