The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..noi ipanatkin osaavat näemmä katoamistemput:unsure:...yksi hävis mystisesti taas omille juoksuilleen niin hipihiljaisesti:confused:, tässä on tullut niin käänteitä ja tilanteita ja puhelinsoittoja ja tekstareita näiden suunnitelmien tiimoilta, että ryhdyin jo miettimään mahdollisen salaliiton olemassaoloa:cautious:...eikä etes edelleenkään ollu humpat kovalla huudatuksella...

No, tulikin sitten yllättäen sarjatulitekstaria ihan äsken että "..olen tulossa ja niin on muutama muukin!"..eli avoimet ovet, s'il vois plait :D

Yksi kohta inessiivissä, kaksi maailmalla jossain...perushuttua(y)
 
..ja mie nakkaan kohta harakoille tämän kapineen, kun lagittaa eikä välillä anna ollenkaan kirjoittaa saati lähettää saati edes pysyä yhdellä sivulla*pupattaa ja papattaa*...Tässä on varmaan joku kummallinen meikäläisen läsnäoloestotsydeemi päällänsä :unsure::barefoot:...vähän niinkuin FreezeCat- lukko :D! Toimii jos toimii(y)..!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
:D..joo, ei ollu paha paikka mutta kun ihmettelin että miten mä olin onnistunut siinä kouhotuksessa avaimet sinne laittamaan, kun en muistini mukaan ollut edes siellä päinkään:cautious:..

Olohuoneen kirjahyllystä :D
Mä aikanaan kadotin juustohöylän.
Sit logiikka peliin.
En ole kävellyt sen kanssa ovesta ulos tai parvekkeelle.
Eteisessä tai kylppärissä en tee juustohöylällä mitään, enkä sängyssä. Joten etsintäalue rajoittui keittonurkkaukseen.
Ja löytyihän se. Oli ulosvedettävän leikkuulaudan takaosassa.

Vanhalla kototönöllä oli aina vara- avain kätkö- nimisessä jemmassa. Täs nukkumaluukussa moinen ei onnistu koska säänkestäviä jemmapaikkoja ei yksinkertaisesti ole.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä