Kai sen joku voisi syödä.Muussattuna kikkeli muuttuu jokseenkin käyttökelvottomaksi mihinkään tarkoitukseen.
Joten mitä kikkelimuussilla tekee?
Kai sen joku voisi syödä.Muussattuna kikkeli muuttuu jokseenkin käyttökelvottomaksi mihinkään tarkoitukseen.
Joten mitä kikkelimuussilla tekee?
Uskaltaako kysyä mistä avaimet löytyi.....päiväkahviaika
On ihan pakonpakko saada, mie meen muutoin ihan tötteröisenä ..tälle päivälle oon jo juossut kaupassa kaks kertaa, hävittäny samantein käsistäni avaimet ja löytänyt ne hyvin epäloogisesta paikasta....
Jos vaikka nyt heräisin tähän päivään ..
*ufopääkkönen*Kikkelimuussi
..joo, ei ollu paha paikka mutta kun ihmettelin että miten mä olin onnistunut siinä kouhotuksessa avaimet sinne laittamaan, kun en muistini mukaan ollut edes siellä päinkään..Uskaltaako kysyä mistä avaimet löytyi..
Mistä tiedät?Toisesta miehestä...
Pitää ny kattoa kumpaan kuolee nopeammin. Nälkään vai huonoon ruokaan. Kunhan saan molemmat kokeiltua niin ilmoitan kyllä sitten.Tätä minäkin olen ajatellut. Kalja on nestemäistä leipää, mutta ilman valmisleipien lisäaineita ja koodeja.
Okra pokra.Pitää ny kattoa kumpaan kuolee nopeammin. Nälkään vai huonoon ruokaan. Kunhan saan molemmat kokeiltua niin ilmoitan kyllä sitten.
Kai sen joku voisi syödä.
Sieltä löytyikin heti halukas kikkelimuussin syöjä.
Too much information Luna...wayyy too muchOlen heti halukas kikkelimuussin syöjä.
Höpöhöpö, sinähän se oot. Kuuntelet kikkeliheviäkin ja aivopesit minutkin sitä kuuntelemaanElena Bobbit. Kaverien kesken ellu kikkelimuussi.
Höpöhöpö, sinähän se oot. Kuuntelet kikkeliheviäkin ja aivopesit minutkin sitä kuuntelemaan
..no oisko tuota tarvinnut kertooElena, lupaan että tänään rämpytän itseäni.
Elena, lupaan että tänään kourin enemmänkin.
Ei.Onks nyt joku kikkelivikonloppu menos
Kun on kikkeliheviä & kikkelimuussia ketjussa
Mä aikanaan kadotin juustohöylän...joo, ei ollu paha paikka mutta kun ihmettelin että miten mä olin onnistunut siinä kouhotuksessa avaimet sinne laittamaan, kun en muistini mukaan ollut edes siellä päinkään..
Olohuoneen kirjahyllystä