okeiJoo
Kikkeleistä puhuminen jatkuu justiinsaheti!
...
okeiJoo
Kikkeleistä puhuminen jatkuu justiinsaheti!
...
Nääh, Luna on vaan puutteessa ^^Onks nyt joku kikkeliviikonloppu menos
Kun on kikkeliheviä & kikkelimuussia ketjussa
Kyllä mulla sellainen aina mukanani roikkuu tossa vasemmassa lahkeessa enkä siitä ilman tuskaa eroonkaan pääse.Ei.
Kikkeleistä puhuminen loppuu justiinsaheti!
...
Sivelin loput kikkelimuussista reisien sisäpintaan
Onpa ikävää tuoKyllä mulla sellainen aina mukanani roikkuu tossa vasemmassa lahkeessa velttona ja tarpeettomana, enkä siitä ilman tuskaa eroonkaan pääse.
..että "ei tartte kuvitellakaan" suomennettunaokei
Kannattaako niitä huhuja uskoa, kirjoitat mangollesi ja kysyt asiaa suoraa miten on Silleenhän se selviääHyviä uutisia ja huonoja uutisia
Eilen kävin fundraising illassa,söin lihakeittoa ja join kahvia, hinta 15 taalaa
Tämä oli se hyvä uutinen
Nyt huono uutinen
Eilen kuulin, että mun toivemango ei olekaa kiinosunut minusta, vaan jostain toisesta.
Kyllähän mun pitäis tietää se sanonta, että oma maa mansikka, muu maa mustikka
Ei kai ne tämän maan mustikat niin hääviä liene
Voi harmi!
Sen takia sun ei tarviikaan siitä puhua kun..Kyllä mulla sellainen aina mukanani roikkuu tossa vasemmassa lahkeessa enkä siitä ilman tuskaa eroonkaan pääse.
Onko se niin, että se on aina samassa puntissa?Kyllä mulla sellainen aina mukanani roikkuu tossa vasemmassa lahkeessa enkä siitä ilman tuskaa eroonkaan pääse.
kik keli kikkeli kik keli kikkeli..että "ei tartte kuvitellakaan" suomennettuna
*huokaus*
*syvä huokaus*
Riippuu siitä mistä roikkuu Mää tollasia tiiä kun tykkään enemmän suolaisesta ja tulisesta ruoasta kuin marjakeitoista...marjat syön kypsinä kylläkinHei mango, olisko tämä känätäläinen mustikka sopiva marjakeittoon?
Mikä tämä mangokeissi on?Kannattaako niitä huhuja uskoa, kirjoitat mangollesi ja kysyt asiaa suoraa miten on Silleenhän se selviää
lallall..llskldflldddd*lallattaa ja pärrää ja sulki silmänsäkin *kik keli kikkeli kik keli kikkeli
voi sua höppänääTäytyisi olla melko iso puntti, vai mitä ellu kikkelimuussi?
Ei kai kaikki kikkelit mahu samaan punttiin ?Onko se niin, että se on aina samassa puntissa?
Puntit varmaan vaihtelee eri miehillä. Tuskin kaikki laittavat samaan punttiin.
Mie jatkan Freezecatin kanssa kohta lisää ku on niin ihanan näköistä kun toinen kiemurtelee
Se on illuminaatio Run Luna run...run for your life for fuck sake woman!!!! ja muista se foliohattu myös!!!!!Mikä tämä mangokeissi on?
Lopettakaa jo se kikkelistä jauhanta, rupee panettaan.
Niin menee mutta tosta tulii mieleen se lapsuuden rallatus...''rannalla hyppeli karvainen pippeli, sen vierellä hillui karvaton p***uu...''Lopettakaa jo se kikkelistä jauhanta, menee hermot.