The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Niin liuulis, mutta kun ei vaan mee puhe kaaliin vaan sen pitää omin silmin nähä, ettei jaksa
Se saattaa oikeesti olla perillä sun saamattomuudestasi - tottahan tuo on! Se vaan on niin, et papan ei kannattaisi syyllistää itseään - joudut vielä hänetkin hoitamaan:sneaky:

Sie oot kuin se pikkupoika sarjasta "Kyllä isä osaa". En usko, että sinua enää kukaan voi auttaa, tuolla asenteella. Olisit vastannut vaikka tähän, äläkä vaan ruikuta:sick::sick::sick::sick::sick:
 
vierailija
Hyviä jatkoja Spence!
Pitää sitä yrittää selvitä, jospa tää mun fyysinen välimatka auttas kehittään myös henkistä etäisyyttä palstan kriiseihin :rolleyes::LOL:
Ne kriisit on varmaan aika syvällä. Olen löytänyt niitä sattumalta myöhemmin, mutta ei minua ne kiinnosta ollenkaan. Nyt tarvii lähteä hiihtelemään, kun on niin säkenöivän kauniit hanget: umpihangessa hiihtäminen ilman lumipyryä on taivaallisen hienoa - se valo kun säkenöi niissä kiteissä, mitkä näyttää ihan timanteilta puissa ja hangella:love::love::love::love::love:
 
vierailija
--------:rolleyes:-------
Joo, personal trainerit unohdit ja tietenki botox-ruiskeet ym---- ne
Alat kai oppia vähitellen? Sulla vaan täytyy välillä olla 25 tuntia vuorokaudessa aikaa naputella rauhassa. Ajatella, että sieltä Niuvanniemestäkin voi joku moderoida mitä haluaa - eilen sen vasta sain llukea siitä Lauerman haastattelusta. Onhan melkoinen systeemi keksitty, sanon vaan!
http://www.anttiheikkila.com/blogi/big-pharma-ja-mafia/
Ettehän kaikki englantia osaa, mut tuossa jotakin suomeksi(y)
 
vierailija
Se saattaa oikeesti olla perillä sun saamattomuudestasi - tottahan tuo on! Se vaan on niin, et papan ei kannattaisi syyllistää itseään - joudut vielä hänetkin hoitamaan:sneaky:

Sie oot kuin se pikkupoika sarjasta "Kyllä isä osaa". En usko, että sinua enää kukaan voi auttaa, tuolla asenteella. Olisit vastannut vaikka tähän, äläkä vaan ruikuta:sick::sick::sick::sick::sick:
Kun et asioista mitään tiedä niin voisitko pitää turpasi jo kiinni ja häipyä täältä.
 
Niin, kassajonoko se olikin?
Meinasi unohtua, mutta niinhän sen täytyy olla tietyst
i:geek:
Mites se divetymonoksidi? Sehän tappaa ihmisiä joka päivä joka puolella maailmaa. Paljon pahempi kuin vaikka askorbiinihappo. Se on oikeesti se mörkö, jota pitää vältellä kuin ruttoa!!! Ootko ikinä tarkistanut onko sun ostamissa tuotteissa divetymonoksidia? Se on yleensä erilaisin koodisanoin merkattu tuoteselosteeseen.
 
Mites se divetymonoksidi? Sehän tappaa ihmisiä joka päivä joka puolella maailmaa. Paljon pahempi kuin vaikka askorbiinihappo. Se on oikeesti se mörkö, jota pitää vältellä kuin ruttoa!!! Ootko ikinä tarkistanut onko sun ostamissa tuotteissa divetymonoksidia? Se on yleensä erilaisin koodisanoin merkattu tuoteselosteeseen.
Mä en enää uskalla syödä puolukoita tai punajuuria. Nehän on luonnostaan täynnä jotain samperin lisäaineita.
http://yle.fi/uutiset/3-5337483

Toi divetymonoksidi taas kuulostaa niin vaaralliselta, että toivottavasti siitä jäämiä ei ole edes suihkuvedessäni...

Kun ei enää mitään uskalla syödä eikä käydä edes suihkussa niin kait se pitää viettää loppuelämänsä vain juoden galjaa? Jonka valmistusaineina on vain vesi, ohramallas ja humala. Ilman ensimmäistäkään lisäainekoodia.

Röökiaskini muuten kertoo, että röökinsavussa on tuhansia aineita joista ainakin 70 aiheuttaa syöpää. Mutta onneksi tupakissa ei ole muuta kuin röökiä, mausteita, paperi ja liima jotka on kaikki luonnonmukaisia.
 
Mä en enää uskalla syödä puolukoita tai punajuuria. Nehän on luonnostaan täynnä jotain samperin lisäaineita.
http://yle.fi/uutiset/3-5337483

Toi divetymonoksidi taas kuulostaa niin vaaralliselta, että toivottavasti siitä jäämiä ei ole edes suihkuvedessäni...

Kun ei enää mitään uskalla syödä eikä käydä edes suihkussa niin kait se pitää viettää loppuelämänsä vain juoden galjaa? Jonka valmistusaineina on vain vesi, ohramallas ja humala. Ilman ensimmäistäkään lisäainekoodia.

Röökiaskini muuten kertoo, että röökinsavussa on tuhansia aineita joista ainakin 70 aiheuttaa syöpää. Mutta onneksi tupakissa ei ole muuta kuin röökiä, mausteita, paperi ja liima jotka on kaikki luonnonmukaisia.
Tätä minäkin olen ajatellut. Kalja on nestemäistä leipää, mutta ilman valmisleipien lisäaineita ja koodeja.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä