vierailija
Mitä tiedät sitten oikeasta versiosta?ja aina voi kertoa oman viattoman versionsa
Mitä tiedät sitten oikeasta versiosta?ja aina voi kertoa oman viattoman versionsa
Eli mielestäsi Ellu ei ymmärrä omia tunteitaan vaan luulee ettei ole kiinnostunut jostain mielikuvitushenkilöstä?ja aina voi kertoa oman viattoman versionsa
Ei nekään peilikuvina näy, vaan "ylösalaisin", eli sama jos seisoisit täällä päälläs ja katsoisit niitä planeettoja.Tarkoitin planeettoja, en tähtitaivasta, vaikka onhan nekin siellä seassa:
Ei ihan täällä meiän huitteilla, niitä näköjään kasvatetaan enempi vähän pohjosempana missä on lämpimämpää.Onko mantelipuita?
Pari kirjaa olen lukenut aiheesta,
On tänne sitten myöhemmin tullut laumoittain vaikka mitä muitakin siirtolaisia, suomalaisia kans. Mutta rangaistusvankihistoria on täällä suorastaan ylpeyden aihe, kaikki tietää onko omassa suvussa niitäMiten niin? Pallohan on yhä pyöreä ja lilluu avaruudessa samalla hitaasti kääntyen. Se vaan on vähän aikaisemmin tuo läntti pallosta auringon kohdalla, kun me käännytään siihen vähän myöhemmin.
Miten mulla on jäänyt mieleen vaan tällaiset asiat sieltä...
Rangaistusvankeja suurin osa kansasta ja vieläpä lisääntyneet keskenään
Miten niin on kiinnostunut toisesta?mutta sun toivemango on kiinnostunut aivan toisesta ...voi harmi.
Toisesta miehestä...Miten niin on kiinnostunut toisesta?
Tuleeko sinusta Yhdysvaltain Presidentin kansliapäällikkö tai joku muu vastaava tärkeä ihminen kun et uskalla edes harmaana kirjoitella tänne tulevaisuudessa?Joku oli kuulemma tuolla välissä hallusinoinut, että mä olisin kirjoitellut tänne harmaana jotain ininäviestejä. No en ole, enkä tule kirjoittamaan Pyydän nyt tämän nimimerkin poistoa, ja kaksplussalla vierailu loppuu täysin tähän. Otin vastaan sellaisen pestin, että ei vaan enää siedä kirjoitella enää edes anonyymina tällaisille vikinäpalstoille.
Kiitos Kaksplus 2010-2017.
Moikka, ja koittakaa selvitä sisäpiiristä.
Näitkö myös valonOlen herännyt
Näin valoo nukkuessaNäitkö myös valon
AmenVoi paula...antaisit jo olla, oikeesti!
..ja kaikki muutkin.
En ymmärrä, en.