The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Eli et syö ollenkaan C-vitamiinia? Et syö sitrushedelmiä, marjoja? Mites sen keripukin kanssa menee?
Eiku en syö maissia enkä mitään mikä on tehty siitä. Yksinkertaista! Marjoja ja hedelmiäkin syön kyllä, mut yleensä vain kun saa luomuisia. Kasvatan herukat ja mansikat itse, kirsikoitakin tulee, mut kaupasta myös. Mandariinisato on näkemättä vielä, kuten kahvinkukkakin ja banaanisato. Mut kaikki pitää kokeilla itse:
 
Ohan siellä Alice Springs :)
Mettäkorvella asutte? Ihan mielettömästi tekis mieli sinne maahan! Mulla asuu siellä Brisbanessa yks ystävä pariskunta, muuttivat Suomen pakkasia pakoon jo vuosia sitten sinne...ensiks asuivat Rockhamptonissa pitkään :)
No on tosiaan Alice Springs, siellä(kään) en oo ees käyny. Oltiin kyllä kerran niillä huudseilla, kun käytiin ihmetteleen Ulurua ja Kata Tjutaa.

Tämä on suuri maa ja on paljon luonnonihmeitä ja miksei infrastruktuurinkin saavutuksia :) Mutta sitten ku asuu täällä niin sitä jämähtää omaan arkeen ja käy töissä ja nöllöttää kotona :notworthy:

Nyt on tosin pitkä viikonloppu niin pitäis keksiä jotain jännää. Ja heräsinkin ylen varhain, kello on vasta vaille 08 ja mulla on jo aamupala syötynä :eek:
 
No on tosiaan Alice Springs, siellä(kään) en oo ees käyny. Oltiin kyllä kerran niillä huudseilla, kun käytiin ihmetteleen Ulurua ja Kata Tjutaa.

Tämä on suuri maa ja on paljon luonnonihmeitä ja miksei infrastruktuurinkin saavutuksia :) Mutta sitten ku asuu täällä niin sitä jämähtää omaan arkeen ja käy töissä ja nöllöttää kotona :notworthy:

Nyt on tosin pitkä viikonloppu niin pitäis keksiä jotain jännää. Ja heräsinkin ylen varhain, kello on vasta vaille 08 ja mulla on jo aamupala syötynä :eek:
Mä oon haaveillut kauan siitä että tulis sinne ja asuis sellaset 3-6 kk kiertäen maata rannikkoja pitkin. siis ihan mielettömän ihana maa ja niin monipuolinen ympäristö kuulemani mukaan. :love::love::love:
Vaikee tajuta että täällä on kohta klo 23 ja sulla vasta päivä alkamassa :)
 
No on tosiaan Alice Springs, siellä(kään) en oo ees käyny. Oltiin kyllä kerran niillä huudseilla, kun käytiin ihmetteleen Ulurua ja Kata Tjutaa.

Tämä on suuri maa ja on paljon luonnonihmeitä ja miksei infrastruktuurinkin saavutuksia :) Mutta sitten ku asuu täällä niin sitä jämähtää omaan arkeen ja käy töissä ja nöllöttää kotona :notworthy:

Nyt on tosin pitkä viikonloppu niin pitäis keksiä jotain jännää. Ja heräsinkin ylen varhain, kello on vasta vaille 08 ja mulla on jo aamupala syötynä :eek:
..eli sitä on tosi hyvin kotiuduttu ja siihen omaan arkeen sujahdettu :)...kerta välistä on hankalaa lähteä vapailla sitä omaa reviiriään kauemmaksi...
 
Eiku en syö maissia enkä mitään mikä on tehty siitä. Yksinkertaista! Marjoja ja hedelmiäkin syön kyllä, mut yleensä vain kun saa luomuisia. Kasvatan herukat ja mansikat itse, kirsikoitakin tulee, mut kaupasta myös. Mandariinisato on näkemättä vielä, kuten kahvinkukkakin ja banaanisato. Mut kaikki pitää kokeilla itse:
Marjoissa ja sitrushedelmissä on askorbiinihappoa.
 
Mun lukioaikainen likkakaveri muuten asuu siellä, Melbournessa :). Koko lukioajan tyttö tahkos englannin kanssa ja muistan kuinka hän huokaili, että " tasan tarkkaan tiedän etten tule enkkua koskaan tarvitsemaan!!"...vaan sittenpä tuli hupsistakeikkaa se rakkaus mikä mullisti ihanan iloisesti kaiken :love:... Nyt on siellä siis perheensä kanssa...keskellä englannin kielen käyttöä :)!
 
vierailija
Mä oon haaveillut kauan siitä että tulis sinne ja -----
Vaikee tajuta että täällä on kohta klo 23 ja sulla vasta päivä alkamassa :)
Miten niin? Pallohan on yhä pyöreä ja lilluu avaruudessa samalla hitaasti kääntyen. Se vaan on vähän aikaisemmin tuo läntti pallosta auringon kohdalla, kun me käännytään siihen vähän myöhemmin.

Miten mulla on jäänyt mieleen vaan tällaiset asiat sieltä...:confused:

Rangaistusvankeja suurin osa kansasta ja vieläpä lisääntyneet keskenään:censored:
 
Lunis tais sittenkin *sipisee*..kumauttaa johonkin pääkkösensä kumartaessaan..on varmaan pienen tovin ajan keräilly itteäänsä lattialta ja nyt näkee omiaan..ettei vaan kuitenkin tullu tärähdystä:unsure:...
Varmaan kumartelun aikana tapahtui pahemmansortin kaasuvuoto tuhkaluukun kautta ja tyttöparka pyörtyi omiin aromeihinsa (n):eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä