Joo, mut monelle ne on uskonasioita. Eivät tiedä, et viljasta tehtiin oluttaNoin, heti tuli siistimpi viesti
Ja askorbiinihappo, eli C-vitamiini (joka on vesiliukoista), on pahaksi? Perustelepa väitteesi.Säästä vähät sitten luomukananmuniin.
Luomupekonia ei taida saada kaupasta ilman askorbiinihappoa?
Pysyy kuules terveenä, kun pysyy erossa siitä, totaalisesti.Ja askorbiinihappo, eli C-vitamiini (joka on vesiliukoista), on pahaksi? Perustelepa väitteesi.
Eli et syö ollenkaan C-vitamiinia? Et syö sitrushedelmiä, marjoja? Mites sen keripukin kanssa menee?Pysyy kuules terveenä, kun pysyy erossa siitä, totaalisesti.
En muistakaan, milloin olisin ollu kipee. Mut siitä sairastuu, jos sattuu sitä maissista tehtyä nielemään
Onko mantelipuita?Ei kait siellä ihan keskellä ees oo kaupunkeja, aavikkoa vaan Eikä me tosin kaupungissa asutakaan, eikä aavikolla vaan enempi tämmösellä mettäkorvella
.. Ohhoh, enpäs olisi tuota tiennyt paulasta ja majurista??!Rakas mieheni Majuri
Eiku en syö maissia enkä mitään mikä on tehty siitä. Yksinkertaista! Marjoja ja hedelmiäkin syön kyllä, mut yleensä vain kun saa luomuisia. Kasvatan herukat ja mansikat itse, kirsikoitakin tulee, mut kaupasta myös. Mandariinisato on näkemättä vielä, kuten kahvinkukkakin ja banaanisato. Mut kaikki pitää kokeilla itse:Eli et syö ollenkaan C-vitamiinia? Et syö sitrushedelmiä, marjoja? Mites sen keripukin kanssa menee?
Ei olis ikinä mahdollista - ei missään olosuhteissa... Ohhoh, enpäs olisi tuota tiennyt paulasta ja majurista??!
No on tosiaan Alice Springs, siellä(kään) en oo ees käyny. Oltiin kyllä kerran niillä huudseilla, kun käytiin ihmetteleen Ulurua ja Kata Tjutaa.Ohan siellä Alice Springs
Mettäkorvella asutte? Ihan mielettömästi tekis mieli sinne maahan! Mulla asuu siellä Brisbanessa yks ystävä pariskunta, muuttivat Suomen pakkasia pakoon jo vuosia sitten sinne...ensiks asuivat Rockhamptonissa pitkään
Mä oon haaveillut kauan siitä että tulis sinne ja asuis sellaset 3-6 kk kiertäen maata rannikkoja pitkin. siis ihan mielettömän ihana maa ja niin monipuolinen ympäristö kuulemani mukaan.No on tosiaan Alice Springs, siellä(kään) en oo ees käyny. Oltiin kyllä kerran niillä huudseilla, kun käytiin ihmetteleen Ulurua ja Kata Tjutaa.
Tämä on suuri maa ja on paljon luonnonihmeitä ja miksei infrastruktuurinkin saavutuksia Mutta sitten ku asuu täällä niin sitä jämähtää omaan arkeen ja käy töissä ja nöllöttää kotona
Nyt on tosin pitkä viikonloppu niin pitäis keksiä jotain jännää. Ja heräsinkin ylen varhain, kello on vasta vaille 08 ja mulla on jo aamupala syötynä
..eli sitä on tosi hyvin kotiuduttu ja siihen omaan arkeen sujahdettu ...kerta välistä on hankalaa lähteä vapailla sitä omaa reviiriään kauemmaksi...No on tosiaan Alice Springs, siellä(kään) en oo ees käyny. Oltiin kyllä kerran niillä huudseilla, kun käytiin ihmetteleen Ulurua ja Kata Tjutaa.
Tämä on suuri maa ja on paljon luonnonihmeitä ja miksei infrastruktuurinkin saavutuksia Mutta sitten ku asuu täällä niin sitä jämähtää omaan arkeen ja käy töissä ja nöllöttää kotona
Nyt on tosin pitkä viikonloppu niin pitäis keksiä jotain jännää. Ja heräsinkin ylen varhain, kello on vasta vaille 08 ja mulla on jo aamupala syötynä
JooNauroin ääneen
Marjoissa ja sitrushedelmissä on askorbiinihappoa.Eiku en syö maissia enkä mitään mikä on tehty siitä. Yksinkertaista! Marjoja ja hedelmiäkin syön kyllä, mut yleensä vain kun saa luomuisia. Kasvatan herukat ja mansikat itse, kirsikoitakin tulee, mut kaupasta myös. Mandariinisato on näkemättä vielä, kuten kahvinkukkakin ja banaanisato. Mut kaikki pitää kokeilla itse:
En oo siellä päinkään ...Mitä te oikein riehutte TLC kanavalla. Pysyisitte ketjussa, aina saa hävetä.
Miten niin? Pallohan on yhä pyöreä ja lilluu avaruudessa samalla hitaasti kääntyen. Se vaan on vähän aikaisemmin tuo läntti pallosta auringon kohdalla, kun me käännytään siihen vähän myöhemmin.Mä oon haaveillut kauan siitä että tulis sinne ja -----
Vaikee tajuta että täällä on kohta klo 23 ja sulla vasta päivä alkamassa
?Mitä te oikein riehutte TLC kanavalla. Pysyisitte ketjussa, aina saa hävetä.
Niivvarmaan juu.En oo siellä päinkään ...
Lunis tais sittenkin *sipisee*..kumauttaa johonkin pääkkösensä kumartaessaan..on varmaan pienen tovin ajan keräilly itteäänsä lattialta ja nyt näkee omiaan..ettei vaan kuitenkin tullu tärähdystä...
Varmaan kumartelun aikana tapahtui pahemmansortin kaasuvuoto tuhkaluukun kautta ja tyttöparka pyörtyi omiin aromeihinsaLunis tais sittenkin *sipisee*..kumauttaa johonkin pääkkösensä kumartaessaan..on varmaan pienen tovin ajan keräilly itteäänsä lattialta ja nyt näkee omiaan..ettei vaan kuitenkin tullu tärähdystä...