The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten niin? Pallohan on yhä pyöreä ja lilluu avaruudessa samalla hitaasti kääntyen. Se vaan on vähän aikaisemmin tuo läntti pallosta auringon kohdalla, kun me käännytään siihen vähän myöhemmin.

Miten mulla on jäänyt mieleen vaan tällaiset asiat sieltä...:confused:

Rangaistusvankeja suurin osa kansasta ja vieläpä lisääntyneet keskenään:censored:
On tänne sitten myöhemmin tullut laumoittain vaikka mitä muitakin siirtolaisia, suomalaisia kans. Mutta rangaistusvankihistoria on täällä suorastaan ylpeyden aihe, kaikki tietää onko omassa suvussa niitä :cool:
 
Spencer Hastings
Joku oli kuulemma tuolla välissä hallusinoinut, että mä olisin kirjoitellut tänne harmaana jotain ininäviestejä. No en ole, enkä tule kirjoittamaan :D Pyydän nyt tämän nimimerkin poistoa, ja kaksplussalla vierailu loppuu täysin tähän. Otin vastaan sellaisen pestin, että ei vaan enää siedä kirjoitella enää edes anonyymina tällaisille vikinäpalstoille.

Kiitos Kaksplus 2010-2017.

Moikka, ja koittakaa selvitä sisäpiiristä.
 
vierailija
Joku oli kuulemma tuolla välissä hallusinoinut, että mä olisin kirjoitellut tänne harmaana jotain ininäviestejä. No en ole, enkä tule kirjoittamaan :D Pyydän nyt tämän nimimerkin poistoa, ja kaksplussalla vierailu loppuu täysin tähän. Otin vastaan sellaisen pestin, että ei vaan enää siedä kirjoitella enää edes anonyymina tällaisille vikinäpalstoille.

Kiitos Kaksplus 2010-2017.

Moikka, ja koittakaa selvitä sisäpiiristä.
Tuleeko sinusta Yhdysvaltain Presidentin kansliapäällikkö tai joku muu vastaava tärkeä ihminen kun et uskalla edes harmaana kirjoitella tänne tulevaisuudessa?
 
Huomenta kaikille :)!
Ulkona paistaa aurinko eli sinne pitää jossain vaiheessa päästä..kunhan nyt herättelen ensin itseni:barefoot:...

Tosin tässä on saanut heti olla keskellä viikonlopun suunnittelemattomuuden muutoksia, ipanoille ilmaantunut menemisiä joissa saakin itekin olla hiukan mukana...No, asia kerrallaan.

Nyt teetä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä