The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Ja Specelle hyvät jatkot. Mutta en minäkään ymmärrä mikä voisi olla sellainen pesti joka jotenkin estäisi rölöttelemstä palstalla niitä näitä?
Mä kyllä ymmärsin ettei voi enää ininäpalstalla inistä. :whistle:

Mutta kai maar sitä on sellaisia duuneja joissa on niin "näkyvillä" ettei passaa tehdä sellaisia jotka joku voisi kiskoa päivänvaloon juttupalkkioiden toivossa.

Mä, esimerkiski, jos vaikka poliitikoksi ryhtyisin niin johan ois vanhoja pyllistyskuvia seiskan etusivulla.
 
vierailija
Näitkö myös valon :geek:
Mistä valosta onkaan kysymys, mutta oliko sun aikan atavallista, et ihmiten nikit ryövättiin? Moni ei varmaan ymmärrä rekkautuessaan, mitä se todella tarkoitta. Esimerkiksi tuo ristiinnaulitun kuva ei missään tapauksessa vois olla mun laittama. Tässä vaiheessa huomasin, että joku todella vääristelee tietoja tarkoituksella:devil:

Spencerille samalla terveisiä, ettei kannata mennä semmosiin hommiin, missä ei voi olla oma itsensä, oman menneisyytensä kanssa. Kyllä ne jostakin vastaan tulee joka tapauksessa:confused::ninja:
 
Mä kyllä ymmärsin ettei voi enää ininäpalstalla inistä. :whistle:

Mutta kai maar sitä on sellaisia duuneja joissa on niin "näkyvillä" ettei passaa tehdä sellaisia jotka joku voisi kiskoa päivänvaloon juttupalkkioiden toivossa.

Mä, esimerkiski, jos vaikka poliitikoksi ryhtyisin niin johan ois vanhoja pyllistyskuvia seiskan etusivulla.
Mulla ei oo yhtään sun pyllistyskuvaa :oops:
 
vierailija
Mä kyllä ymmärsin ettei voi enää ininäpalstalla inistä. :whistle:

Mutta kai maar sitä on sellaisia duuneja joissa on niin "näkyvillä" ettei passaa tehdä sellaisia jotka joku voisi kiskoa päivänvaloon juttupalkkioiden toivossa.

Mä, esimerkiski, jos vaikka poliitikoksi ryhtyisin niin johan ois vanhoja pyllistyskuvia seiskan etusivulla.
Sehän siivoo kerrostalojen rappuja ja saunoja.
 
vierailija
Mutta kun ei kaikki ihmiset YMMÄRRÄ - ihan sama mitä sanoo. Eikä edes lääkäri voi kuvitella, kuinka usein joku syö jotain HK:n sinistä - ei varsinkaan sitä, kun kaupoissa on sellaisiakin makkaroita, missä ei ole glutamaatteja. Ne muuten aiheuttaa astmaa, kertoi muuan äiti allergia- ja astmaliiton sivuilla jo kauan sitten! Se pahentaa oireita monella muullakin, mut ei mulla ollut aikaa jäädä sinne tinkaamaan vanhempien kanssa, kun ei makkaramanialle kukaan mitään voi, jos sellaisen on kerran saanut riesakseen. Jos et tuota ikinä ole kuullut, on kyllä kumma...!
http://kaksplus.fi/threads/uunimakkara-miten-se-tehdaeaen.1470535/page-2
:sneaky::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::sick::confused::poop:
 
vierailija
Sairaalahan on tavallaan mulle jo kuin toinen koti
Kannattais varmaan muuttaa maalle, mut sitä HK-blöötä valitettavasti myydään sielläkin, joten ei auta, ei. Onkohan sun hoito alunalkaenkaan ollut järkevää?

Eihän lypsävää lehmää tapeta:ninja:
---vaan halutaan testata kaikki mahdolliset lääkkeet ja konstit, eikä varsinaista syytä poisteta missään vaiheessa, jos ao ei itse sitä tee:mad::mad::mad::mad::mad:
 
vierailija
Kannattais varmaan muuttaa maalle, mut sitä HK-blöötä valitettavasti myydään sielläkin, joten ei auta, ei. Onkohan sun hoito alunalkaenkaan ollut järkevää?

Eihän lypsävää lehmää tapeta:ninja:
---vaan halutaan testata kaikki mahdolliset lääkkeet ja konstit, eikä varsinaista syytä poisteta missään vaiheessa, jos ao ei itse sitä tee:mad::mad::mad::mad::mad:
Sinun hoito yritykset ovat ainakin menneet ihan hukkaan.
 
vierailija
Mä kyllä ymmärsin ettei voi enää ininäpalstalla inistä. :whistle:

Mutta kai maar sitä on sellaisia duuneja joissa on niin "näkyvillä" ettei passaa tehdä sellaisia jotka joku voisi kiskoa päivänvaloon juttupalkkioiden toivossa.

Mä, esimerkiski, jos vaikka poliitikoksi ryhtyisin niin johan ois vanhoja pyllistyskuvia seiskan etusivulla.
Tartteekos sitä kylillä väkiste huudella jos käy inisemässä ininäpalstalla ja millä nimimerkillä kirjottelee. Ei sitä irlissä kukaan tiiä jos ei ite pidä metakkaa.
 
vierailija
Mistä valosta onkaan kysymys, mutta oliko sun aikan atavallista, et ihmiten nikit ryövättiin? Moni ei varmaan ymmärrä rekkautuessaan, mitä se todella tarkoitta. Esimerkiksi tuo ristiinnaulitun kuva ei missään tapauksessa vois olla mun laittama.
Kukaan ei ole ryövännyt sinun harmaata "nikkiäsi" kun et ollut rekisteröinyt sitä. Yritä nyt tajuta se jo äläkä höpötä siitä nikin varastamisesta. Ainahan voit keksiä jonkun toisen nimen millä harmaana kirjoitat.
 
Mä kyllä ymmärsin ettei voi enää ininäpalstalla inistä. :whistle:

Mutta kai maar sitä on sellaisia duuneja joissa on niin "näkyvillä" ettei passaa tehdä sellaisia jotka joku voisi kiskoa päivänvaloon juttupalkkioiden toivossa.

Mä, esimerkiski, jos vaikka poliitikoksi ryhtyisin niin johan ois vanhoja pyllistyskuvia seiskan etusivulla.
Vanhat pyllykuvathan olis pelkkää mainosta. Ilmaista.
Mikä estäis Kata Kärkkäistä tai vaikkapa Rakel Liekkiä halutessaan pyrkimään politiikkaan?

Mut se olis kummallista jos vaikkapa pääministeri sanois julkisuudessa yhtä ja kirjoittaisi harrastepalstallaan toista.
Aika moni on kans "narahtanut" siitä, että on vaikkapa naamakirjassa sanonut jotain mikä ei sovi työnantajalle. Niinku se yks joka jollain palstalla sanoi sylkevänsä soppakattilaan, niin sopankeittohommat loppui oitis, eikä sitä pidä ihmetellä.
 
vierailija
Voi kuules, jos minusta on kyse, niin olen saanut loistavaa palvelua aina ja lääkäri on ollut huippua - jos ei oteta lukuun yhtä kauan sitten, joka virkansa puolesta kutsui mut paikalle siksi kun ei ollut koskaan tavannut ja paljastui lisäksi, ettei ollut mun papereita edes lukenut:poop:
Missä sairaalassa sua on hoidettu? Siis noiden sun mielenterveys ongelmien vuoksi. Kannattaisi varmaan soittaa sinne heti kun mahdollista ja pyytää apua.
 
vierailija
Missä sairaalassa sua on hoidettu? Siis noiden sun mielenterveys ongelmien vuoksi. Kannattaisi varmaan soittaa sinne heti kun mahdollista ja pyytää apua.
Mihin apua? Migreenilääkitys on kirjoitettu 4 kertaa, mut en ostanut ensimmäistäkään niistä enkä ikinä mihinkään estolääkitykseen suostuisikaan...
Mun kohdalla aika on mennyt ihmeen nopeesti niin, etten käy edes apteekissa kuin ---olisko 3 vuotta sitten viimeksi kun oli korvatulehdus ja pakko käydä päivystyksessä. Eipä tämän terveemmäksi tarvi tullakaan:)
 
vierailija
Tartteekos sitä kylillä väkiste huudella jos käy inisemässä ininäpalstalla ja millä nimimerkillä kirjottelee. Ei sitä irlissä kukaan tiiä jos ei ite pidä metakkaa.
Mun on kyllä pitänyt kertoa aina kaikki, kun muuten ihmiset tekevät omia johtopäätöksiään. Onhan tämä maailma muuttunut vuosien varrella. Katsos nyt tämäkin - enkä tiedä kuka sen on tehnyt, elintarvikeviraston palautelaatikossa...!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä