The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Joku oli kuulemma tuolla välissä hallusinoinut, että mä olisin kirjoitellut tänne harmaana jotain ininäviestejä. No en ole, enkä tule kirjoittamaan :D Pyydän nyt tämän nimimerkin poistoa, ja kaksplussalla vierailu loppuu täysin tähän. Otin vastaan sellaisen pestin, että ei vaan enää siedä kirjoitella enää edes anonyymina tällaisille vikinäpalstoille.

Kiitos Kaksplus 2010-2017.

Moikka, ja koittakaa selvitä sisäpiiristä.
Ei uskota
 
Paula! Miten tämän sulle nyt sanois...palstalla liikutaan oman haluamisen mukaan. Viihdytään juttelemassa jossain ketjussa, jotkut venyvät, toiset jäävät nysiksi..mitä välii. Mutta ei täällä kenelläkään oo läsnäolopakkoa. Eikä vanhojen asioiden kaivelupakkoa.


Tähän ketjuun tullaan viihtymään...tai ainakin ennen:unsure:..höpisemään, pulisemaan, nauramaan, luukuttakaan musiikkia, lässyttämään..olemaan hyvässä seurassa :). Tuon haluan takaisin ja uskon etten oo ainoa...
 
Mutta mä lähden selvittelemään nyt tämän päivän yllättäviä "niin kun me kaverin kans suunniteltiin, enkö mä puhunutkaan sulle sitten..??"- kuvioita :D..ja jos yhtään oon saanu selkoa niin kiirustakin taitaa pukata, hö! Minne se hävis se mun suunnittelema ollaan ja lötkötellään viikonloppu
*ufopääkkönen*:D?!

Mutta - muksaa lauvvantaita sulle :). Täällä aurinko paistaa niin huikeesti että nyt saa lumet kyytiä...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Isipappa soitti, tulee kuulemma huomisaamuna klo 9 hakemaan mut. Pitäis kokeilla, joko mä kykenisin leikkaamaan 200m yli 2m korkeeta kuusiaitaa :mad:

Jäärälle ei mee kaaliin, että jo kahvipaketin nosto olkapäiden tason yläpuolelta on kivuliasta mulle
 
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
vierailija
Isipappa soitti, tulee kuulemma huomisaamuna klo 9 hakemaan mut. Pitäis kokeilla, joko mä kykenisin leikkaamaan 200m yli 2m korkeeta kuusiaitaa :mad:

Jäärälle ei mee kaaliin, että jo kahvipaketin nosto olkapäiden tason yläpuolelta on kivuliasta mulle
Sun makkaramania on jo niin vaikea-asteinen, ettei varmastikaan parane. Hoito olisi yksinkertainen, mutta ei ole mennyt perille ennen, niin ei tule menemäänkään.

Miksi sulla ei sais olla minkäänlaisia kipuja? Voithan sahauttaa ne jollakin toisella ja maksaa siitä palkan hänelle? Sahaa juuresta poikki, niin ei tarvi uudelleen sahata. Korvaat tietysti isälle pahan mielen jotenkion: tekemällä uuden aidan ehkä, omin kustannuksin tietysti(y)
Lihaskunto on nolla, kun ei se kenelläkään itsestään nouse - ymmärrätkö? Vasta kävi kylässä 95-vuotias mummo, joka käveli nopeampaa kuin moni 5-kymppinen --- käy kuntosalilla yhä.

Ihan kuvottaa taas tuollaiset:sick::sick:
 
Isipappa soitti, tulee kuulemma huomisaamuna klo 9 hakemaan mut. Pitäis kokeilla, joko mä kykenisin leikkaamaan 200m yli 2m korkeeta kuusiaitaa :mad:

Jäärälle ei mee kaaliin, että jo kahvipaketin nosto olkapäiden tason yläpuolelta on kivuliasta mulle
Eiks sun sisaruksista joku voi jeesiä isäänne? Eihän toikaan nyt oikein mee että sinä huonokuntoisena teet aina kaiken.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä