laitokko linked inniin sen seeveenCV laadittu. Koulutusvastaavalle sähköpostia laitettu, niin suosittelijasta, kuin cv:stä. Nyt ootellaan viikko, että mitenkä käy.
Eskarilainen noudettu kotio ja kohta lähetään sinne lääkäriin tuon tokaluokkalaisen kanssa.
Aamupäivät on aina yhtä ettistakas menemistä täynnä, kun taas illan tullen mä vaan jumitan yksin kotona ja ihmettelen, että mitähän sitä tekis ku lapsetkin menee isälleen taas.
En ollu kuullukaa tollasesta ennenlaitokko linked inniin sen seeveen
se kuuluu olevan muotia nykyjään
älä välitä, edes mää en tiedä juur mitään linkedinnistäEn ollu kuullukaa tollasesta ennen
Joten ei, en laittanu. Eilen laitoin sinne työkkärin cvnettiin sillä niiden pohjalla tehdyn ja tänään tein sitte vielä ihan ite oma version, jonka voi sitte pdf:nä lähetellä sähköpostin liitteenä etiäpäin.
sää oot vielä nuori, ehkä haluut jossain vaiheessa lopettaa sen sun P.A. Turpeisen asennusyrityksen ja mennä palkkatöihin johonkin ihan muualleMä en ajatellut enää ikinä hakea duunia. Tuntityöläisen paikkakin on tällä alalla mun heti jos niin haluan.
Turhia siis moiset työnhakusivustot mulle, eiks?
Nuori? Reilun kahdenkymmenen vuoden kuluttua oon eläkkeellä!sää oot vielä nuori, ehkä haluut jossain vaiheessa lopettaa sen sun P.A. Turpeisen asennusyrityksen ja mennä palkkatöihin johonkin ihan muualle
Mä jo sulle siitä makkarasta sanoin!Kontrollireissu suoritettu:
Kaikki ok, nyt kotona ja moitteita tuli vain ruokavaliosta, sitä pitäis kuulema vähän keventää.
ei hyvä tyttö 20 vuoden päästä enää ole mitään eläkkeitäNuori? Reilun kahdenkymmenen vuoden kuluttua oon eläkkeellä!
Jos kyllästyn tähän, pistän pystyyn sen siivousfirman mikä jo aiemmin piti ja toimin työnjohtopuuhissa.
No en. Mä keskityn omaisuuden kartuttamiseen. Jos eläkkeelle jäädessä on oman asunnon lisäksi toinen mitä pitää vuokralla, on siitä hitosti enemmän hyötyä kuin eläkemaksuista jotka kuitenkin katoavat jonnekin virhesijoituksien vuoksi.ei hyvä tyttö 20 vuoden päästä enää ole mitään eläkkeitä
ootko muuten muistanu yrittäjänä ollessas maksaa muhkeita eläkemaksuja?
hyvä plääniNo en. Mä keskityn omaisuuden kartuttamiseen. Jos eläkkeelle jäädessä on oman asunnon lisäksi toinen mitä pitää vuokralla, on siitä hitosti enemmän hyötyä kuin eläkemaksuista jotka kuitenkin katoavat jonnekin virhesijoituksien vuoksi.
niin höhMä jo sulle siitä makkarasta sanoin!
Seuraavan kerran teet makkara-juurespannua. Sit ollaan oikealla tiellä.
Tossa on semmoinen juttu, että hätätapauksessa palkkaat minut.Mä en ajatellut enää ikinä hakea duunia. Tuntityöläisen paikkakin on tällä alalla mun heti jos niin haluan.
Turhia siis moiset työnhakusivustot mulle, eiks?
Mutta kun ei kaikki ihmiset YMMÄRRÄ - ihan sama mitä sanoo. Eikä edes lääkäri voi kuvitella, kuinka usein joku syö jotain HK:n sinistä - ei varsinkaan sitä, kun kaupoissa on sellaisiakin makkaroita, missä ei ole glutamaatteja. Ne muuten aiheuttaa astmaa, kertoi muuan äiti allergia- ja astmaliiton sivuilla jo kauan sitten! Se pahentaa oireita monella muullakin, mut ei mulla ollut aikaa jäädä sinne tinkaamaan vanhempien kanssa, kun ei makkaramanialle kukaan mitään voi, jos sellaisen on kerran saanut riesakseen. Jos et tuota ikinä ole kuullut, on kyllä kumma...!Mä jo sulle siitä makkarasta sanoin!
Seuraavan kerran teet makkara-juurespannua. Sit ollaan oikealla tiellä.
Jos mä saan kehua itseäni niin saldoni hallinto- oikeudessa on jotain 100 - 0 Korkeimmassa hallinto- oikeudessa jotain 6 - 0
Kukaan ei ole niin tyhmä, että minut haastaisi oikeuteen.
Kukaan myöskään ei ole niin tyhmä, että palkkaisi minut vain vahtimaan onko koneet aamulla tankattu.
Oikeestaan MULLE on ihan sama, mitä teet, mutta muita lukijoita ajatellen on pakko liittää edes yksi linkki aiheesta:Kontrollireissu suoritettu:
Kaikki ok, nyt kotona ja moitteita tuli vain ruokavaliosta, sitä pitäis kuulema vähän keventää.
Voisko kipu olla korvasärystä johtuvaa?Oivoi. Korvatulehdus löyty poikaselta. Ja nyt nostaa kuumeen.
Kipukohtauksiin lääkäri kohautti olkiaan ja totes ettei usko että on migreeniä ja käski vaa antaa lääkettä aina ku särkee.