The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No hä:confused::cautious:?!

Iltako se jo on*ufopääkkönen*??!!

Iltaa sitten :)
Kupissa teetä, olo suihkun jälkeen virkeänraukee:D(y). Iltawilleröt ohi, ipanaiset pehkuissa...

Torjantai tuli ja meni voitokkaasti, koskaaa...huomenna on perjantai:)(y)- jiiihaa!!
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Töttöröö.

Kotona, pikasaunonut, muutaman oluen juonut ja syönyt.
Kivikylän sisäfilee (valmismarinadissa) kypsyy samaan aikaan kun hapankaali hautuu pannulla hunajassa ja kermassa makoisaksi.

Onneksi!
 
Himputtilainen, tulikin salakavalasti sitä omaa entistä vöyhkänää ikävä :)..

Meillä on taas vinkuinkuulinaa lemmikeistä :D...nyt ois yhdellä listalla Top Ykkösenä....viljakäärme!!!???

Morjens vaan, sanoin. Ei muuten tule tapahtumaan*puistatus*. Mä voin hyvin kattoa kun toisilla on ja käsittelevät käärmeitä yms.mutta...juuei. Omillaan kun ovat niin saavat perustaa vaikka eläintarhan...sitä odotellessa siis :D
 
Ihan ok.Väkättäjä ei ollu töissä eikä esimies puhunu mulle mitään.Olis se sitten jos väkättäjä olis ollu paikallla.Odotetaan siis kusi sukassa mitä tuleman pitää.
Työkaverit oli kyllä mun puolella tänään,muutama oli siinä kuulemassa ja tänää sit sanoivat et väkättäjä tuli mun päälle ku yleinen syyttäjä ja kävi henkilökohtasuuksiin.Kyllä mä ne kuulin mutta en eilen siinä kerenny ajattelee mut työkaverit tänää sano et huomasitko kun...ne ei liittyny tohon asiaan mitenkään ja se rupes suoltaa tollasta päin mun naamaa.Mut aika vaisu olin kyl tänää,oli vähän ankee fiilis.
Toi on kyllä kurjaa kun ei heti voi selvitellä tilanteita halkipoikkipinoon vaan joutuu odottamaan...sikälimikäli selviteltävää on.

Koetahan jaksaa ja pidä pää kylmänä.
 
vierailija
No hä:confused::cautious:?!
Iltako se jo on*ufopääkkönen*??!!
Iltaa sitten :)
Kupissa teetä, olo suihkun jälkeen virkeänraukee:D(y). Iltawilleröt ohi, ipanaiset pehkuissa...
Torjantai tuli ja meni voitokkaasti, koskaaa...huomenna on perjantai:)(y)- jiiihaa!!
Aamulla lypsylle:)
Linnonmaa, Juha Perälä ja Anni Hautala tekevät suoraa aamulähetystä Lahden torilta perjantaiaamuna kello 6-10.
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja ruuttis
Haa! Majuri!

Sitä käytiin hoitsuja nipistämässä ja lekuria naurattamassa ;)..hyvä kun on kaikki mallillaan, mitä nyt puuttuivat makkaran syömiseen.

Mutta - ota onkeesi(y). Totaalikieltoahan ei tullut, joten nyt vain makkaran kaveriksi rehuja :). Helppo nakki siis(y)....kertoilepa sille serkunkumminkaimanveljelles, Nakki-Sedälle, terkkusii ;):D!
 
Aamulla lypsylle:)
Linnonmaa, Juha Perälä ja Anni Hautala tekevät suoraa aamulähetystä Lahden torilta perjantaiaamuna kello 6-10.
Kato, pitänee ottaa jakkara kainaloon :D

Ei vais, nyt ei tuonne saakka jouda, tohon aikaan pitää ottaa napakasti tilannetta haltuun eli hervottomana hihitellä ja puhua varsin levottom...asiallista toimintaa siis(y).

Mutta kaikki kynnelle kykenevät sinne siis ohjelmaan vaikuttamaan :)!...eli taustalle huutamaan häröjä juttuja :D!
 
vierailija
Varmaan ne jakaa :)
Näköjään.


Päijät-Häme 20:53
Nyt lähtee ihan lapasesta: ilmaisia ämpäreitä jaossa Lahdessa pitkin päivää

Ilmaisten ämpärien jonottamisesta näyttää tulleen uusi suomalaisten kansallislaji. Perjantaina tätä lajia pääsee harrastamaan niin aamulla kuin iltapäivälläkin.

Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelma saapuu aamuvarhaisella Lahden torille kymmenvuotiskiertueellaan. Jaajo Linnonmaa, Juha Perälä ja Anni Hautala tekevät suoraa aamulähetystä torilta kello 6-10.

Ja tietysti, kuten asiaan nykyään kuuluu, jaossa on myös suomalaisten rakastamia ämpäreitä, Aamulypsyn logolla varustettuna.

Jos aikainen herätys ei kiinnosta tai yksi ilmainen ämpäri ei riitä, voi iltapäivällä siirtyä Hennalaan. Apulannan museon avajaisia vietetään Hennalassa osoitteessa Helsingintie 199 kolmesta lähtien.

Paikalle kannattaa saapua ajoissa, koska museon Facebook sivuilla luvataan, että sadalle ensimmäiselle on tarjolla ilmaisia ämpäreitä.

Tiedossa ei ole, onko ämpäreissä Apulannan logo. Yhtyeellä on ollut aikoinaan jopa omalla logollaan koristettu leivänpaahdin, joten Apulanta-ämpäreiden todennäköisyys on melko suuri.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä