The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
CV laadittu. Koulutusvastaavalle sähköpostia laitettu, niin suosittelijasta, kuin cv:stä. Nyt ootellaan viikko, että mitenkä käy.
Eskarilainen noudettu kotio ja kohta lähetään sinne lääkäriin tuon tokaluokkalaisen kanssa.

Aamupäivät on aina yhtä ettistakas menemistä täynnä, kun taas illan tullen mä vaan jumitan yksin kotona ja ihmettelen, että mitähän sitä tekis ku lapsetkin menee isälleen taas.
 
CV laadittu. Koulutusvastaavalle sähköpostia laitettu, niin suosittelijasta, kuin cv:stä. Nyt ootellaan viikko, että mitenkä käy.
Eskarilainen noudettu kotio ja kohta lähetään sinne lääkäriin tuon tokaluokkalaisen kanssa.

Aamupäivät on aina yhtä ettistakas menemistä täynnä, kun taas illan tullen mä vaan jumitan yksin kotona ja ihmettelen, että mitähän sitä tekis ku lapsetkin menee isälleen taas.
laitokko linked inniin sen seeveen

se kuuluu olevan muotia nykyjään
 
ei hyvä tyttö 20 vuoden päästä enää ole mitään eläkkeitä

ootko muuten muistanu yrittäjänä ollessas maksaa muhkeita eläkemaksuja?
No en. Mä keskityn omaisuuden kartuttamiseen. Jos eläkkeelle jäädessä on oman asunnon lisäksi toinen mitä pitää vuokralla, on siitä hitosti enemmän hyötyä kuin eläkemaksuista jotka kuitenkin katoavat jonnekin virhesijoituksien vuoksi.
 
Mää varmaan teen duunia hautaan asti. Sitteku ei sormet enää toimi, nii juttelen ääninauhurille, joka muuttaa puheen tekstiksi ja sit vaan lähetän jutun paikkaan x. Sit palkka kilahtelee tilille eikä tartte eläkkeistä huolehtia. Haastattelutki voi jo nykyään hoitaa puhelimitse ja teknologia kehittyy, niin haluan elää siinä harhakuvitelmassa, että mulla ei oo hätää sitten isona :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Mä en ajatellut enää ikinä hakea duunia. Tuntityöläisen paikkakin on tällä alalla mun heti jos niin haluan.

Turhia siis moiset työnhakusivustot mulle, eiks?
Tossa on semmoinen juttu, että hätätapauksessa palkkaat minut.
Ei nimittäin tartte ihmetellä onko koneet tankattu aamulla, mitä pitää sanoa betonikuskille jos hän tulee etuajassa, eikä ainakaan sitä, että lähtisin kesken urakan kahvimyyjäksi.

Kaikille sinäkin olet maksanut olemattomasta.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Jos mä saan kehua itseäni niin saldoni hallinto- oikeudessa on jotain 100 - 0 Korkeimmassa hallinto- oikeudessa jotain 6 - 0
Kukaan ei ole niin tyhmä, että minut haastaisi oikeuteen.

Kukaan myöskään ei ole niin tyhmä, että palkkaisi minut vain vahtimaan onko koneet aamulla tankattu.
 
vierailija
Mä jo sulle siitä makkarasta sanoin!

Seuraavan kerran teet makkara-juurespannua. Sit ollaan oikealla tiellä.
Mutta kun ei kaikki ihmiset YMMÄRRÄ - ihan sama mitä sanoo. Eikä edes lääkäri voi kuvitella, kuinka usein joku syö jotain HK:n sinistä - ei varsinkaan sitä, kun kaupoissa on sellaisiakin makkaroita, missä ei ole glutamaatteja. Ne muuten aiheuttaa astmaa, kertoi muuan äiti allergia- ja astmaliiton sivuilla jo kauan sitten! Se pahentaa oireita monella muullakin, mut ei mulla ollut aikaa jäädä sinne tinkaamaan vanhempien kanssa, kun ei makkaramanialle kukaan mitään voi, jos sellaisen on kerran saanut riesakseen. Jos et tuota ikinä ole kuullut, on kyllä kumma...!
http://kaksplus.fi/threads/uunimakkara-miten-se-tehdaeaen.1470535/page-2
 
vierailija
Jos mä saan kehua itseäni niin saldoni hallinto- oikeudessa on jotain 100 - 0 Korkeimmassa hallinto- oikeudessa jotain 6 - 0
Kukaan ei ole niin tyhmä, että minut haastaisi oikeuteen.

Kukaan myöskään ei ole niin tyhmä, että palkkaisi minut vain vahtimaan onko koneet aamulla tankattu.

Voit kehua itseäsi vaikka kuinka pljon, mutta uskottavuutesi on nollassa
 
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä