Hups...mä luulin kiusivani aksua sillä kommentilla mutku eiih.....taisinki sohaista ampiaispesään
Perskule. Poirot on hyvä sarja. Sitä katsoessa ei voi tehdä mitään muuta.
Paitsi syödä.
Hups...mä luulin kiusivani aksua sillä kommentilla mutku eiih.....taisinki sohaista ampiaispesään
Perskule. Poirot on hyvä sarja. Sitä katsoessa ei voi tehdä mitään muuta.
Paitsi syödä.
Täällä on toinen poirot fani.Hups...mä luulin kiusivani aksua sillä kommentilla mutku eiih.....taisinki sohaista ampiaispesään
Täällä on toinen Majuri fani.
ahaMinäkin alan syömään
Tuo. Tekee mieli lihaa.Ok, tuonko karjalanpaistii myös sit tullessani
okTuo. Tekee mieli lihaa.
Ehdin jo tykätä kommentista, harkitsin jopa hiusten värjäystä oransseiksi..mutta viiminen lause pilasi fantasian ja sai näkemään punasta,.Aattele miten ihanaa on sitten istua Pepin kanssa sohvalla kattelemassa Poirottia ja Peppi painaa välillä nenunsa siihen sun sänkees ja nuuhkii poskesta ja kuiskii samalla korvaan helliä sanoja...huomaat yhtä äkkiä ja yllättäen senkin miten tyhmä koko Poirot sarja ees on
ja kolmas.Täällä on toinen poirot fani.
Oho...soriiiiiiiEhdin jo tykätä kommentista, harkitsin jopa hiusten värjäystä oransseiksi..mutta viiminen lause pilasi fantasian ja sai näkemään punasta,.
Kuka kehtaa sanoa Poirotia tyhmäksi sarjaksi. Kohta tummuu jonkun silmä.
Vai sil viisii. Paikat jo rasvattuna?Tuo. Tekee mieli lihaa.
Hyiiii...sää se sitte osaat puhua niin romanttisesti ainaVai sil viisii. Paikat jo rasvattuna?
Romantiikka on toinen nimeni,Hyiiii...sää se sitte osaat puhua niin romanttisesti aina
Ja luet kaikki kirjat.Oho...soriiiiiii
Pitäisköhän kattoo yks jakso, jos sillä sais pitää sinisten silmiensä värin ilman sen suurempia värimuutoksia
On joo. Oli taas sellaset unet että.Vai sil viisii. Paikat jo rasvattuna?
Ei ole kokemusta siitä.Mutta eikö se ole mukavaa jos parransänki raapii sisäreisiä?
Epekillä on kokemuksia, kysy häneltä!Ei ole kokemusta siitä.
Hmm.. mitenkä tämän nyt ajattelisin.Epekillä on kokemuksia, kysy häneltä!
Mullakin arvot melkein normaalit mutta hissukseen nousemassa. Aloitettiin kahdella "lasten"tabletilla (yhteensä 50 mikrogrammaa) niin on sit helpompi säätää sitä.Mulla on tai oli kilpirauhasen vajaatoimintaa,tosin arvot oli aika lähellä normaalia,nyt on normaalit arvot. Thyroksia menee tällä hetkellä 1/2 tabletti 5päivänä viikossa ja 2 päivänä neljännesosa
Toivottavasti auttaa,joskus pittää sopivaa annostusta kokeilla,ennen ku löytyy sopiva
Toivottavasti auttaa.Mullakin arvot melkein normaalit mutta hissukseen nousemassa. Aloitettiin kahdella "lasten"tabletilla (yhteensä 50 mikrogrammaa) niin on sit helpompi säätää sitä.