The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
:D - tulihan se sieltä! Ootinkin jo milloin isket telaketjukalustopätemisuhoomisen..eipä mennyt kauaa.

Johan sun uskallukses jo tässä mitattiin. Hävisit sata nolla tolle lässytysmuijalle josta et uskalla mitään sanoa. Täytyy olla pelottava tapaus kyllä kun kyykäyttää jonkun panssarikessun...:D
Lakkaa haukkumasta muita harmaana. Routamisussa on suhun verrattuna naista moninkertasesti enemmä!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
No siellä toinen joka mennyt lässyttäjämuijasta vipuun :D! Ei helvetti..on kyllä taitava tyyppi kun saa jengin ihan sekaisin :D! Kyllä varmasti onkin "moninkertaisesti" naista, joku elttaantunu siiderivalas viihdyttää itteensä :D....
Mikä kateellinen kotiäiti se siellä oikein kitisee? :D Kyllä mulle Routamisu kelepais vaikka heti jos vapaa oisin!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:D - tulihan se sieltä! Ootinkin jo milloin isket telaketjukalustopätemisuhoomisen..eipä mennyt kauaa.

Johan sun uskallukses jo tässä mitattiin. Hävisit sata nolla tolle lässytysmuijalle josta et uskalla mitään sanoa. Täytyy olla pelottava tapaus kyllä kun kyykäyttää jonkun panssarikessun...:D
Se on semmoinen juttu, että sulla ei ole mittaria mittaamaan mitä minä uskallan. Tai mitä en.
 
vierailija
Mikä kateellinen kotiäiti se siellä oikein kitisee? :D Kyllä mulle Routamisu kelepais vaikka heti jos vapaa oisin!


Ei vittu, siis täällä on näemmä laajemmalti jonkun random trollin perään retkahtaneita :D! Ei siinä, pointsit tyypille, hyvää settiä heittäny kun väki ihan palvoo ja lämpeneekin moiselle tyhjäpäälle :D

Jatkakaa toki, viihdyttäviä olette!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä