The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos oikeesti ja totta puhutaan...
niin eipä o koskaan tullu kumpaakaan mitattua millään tavalla.
Eipäs nyt tosikoksi heittäydytä, miekään tosissaan sanonu ja miten ees oisin voinukkaan.
Noh, nyt tuoki sanottu.
Siltä varalta vain että oisit tosikoksi heittäytyny. Mullekki päin saa laittaa samanlaista huumoria jopa silkkaa vittuilua jos hivenenkään on huumoria mukana :ROFLMAO:(y)
 
Vitseistä puheenollen mikä vitsi teistä on kaikista parhain, eli mikä naurattaa joka kerta kun sen kuulette?
Mä en voi mitään sille mutta tää saa mun nauruhermot jatkuvasti liikkeelle kun törmään jossain:


Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.
“Oliko elokuva hauska?” ystävä tiedusteli.

Aivan älytön, nauroin niin, että meinasin pissata Masan käteen.:rolleyes:
 
Softy
Vitseistä puheenollen mikä vitsi teistä on kaikista parhain, eli mikä naurattaa joka kerta kun sen kuulette?
Mä en voi mitään sille mutta tää saa mun nauruhermot jatkuvasti liikkeelle kun törmään jossain:


Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.
“Oliko elokuva hauska?” ystävä tiedusteli.

Aivan älytön, nauroin niin, että meinasin pissata Masan käteen.:rolleyes:
Ei tuu mieleen mitään erityistä.
 
Eipäs nyt tosikoksi heittäydytä, miekään tosissaan sanonu ja miten ees oisin voinukkaan.
Noh, nyt tuoki sanottu.
Siltä varalta vain että oisit tosikoksi heittäytyny. Mullekki päin saa laittaa samanlaista huumoria jopa silkkaa vittuilua jos hivenenkään on huumoria mukana :ROFLMAO:(y)
Mulla on huumori kuin kuminauha.
Mitä ikinä huumorina heittää niin se venyy, paukkuu ja tulee kahta kauheampana takaisin.

Mut solvaustensietokykyni on määrittelemätön.
Milloin miellän humööriksi niin nauran.
Milloin en niin ei naura kukaan.
 
Vitseistä puheenollen mikä vitsi teistä on kaikista parhain, eli mikä naurattaa joka kerta kun sen kuulette?
Mä en voi mitään sille mutta tää saa mun nauruhermot jatkuvasti liikkeelle kun törmään jossain:


Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.
“Oliko elokuva hauska?” ystävä tiedusteli.

Aivan älytön, nauroin niin, että meinasin pissata Masan käteen.:rolleyes:
..mä en voi sanoa tähän nyt yhtään mitään, koska*syvä huokaisu*...mussa on tässä kohtaa suuren suuri valuvika:notworthy:... Oon ihan tolkuttoman huono muistamaan saati kertomaan vitsejä:notworthy:.

*tallustaa nurkkaan*
 
Vitseistä puheenollen mikä vitsi teistä on kaikista parhain, eli mikä naurattaa joka kerta kun sen kuulette?
Mä en voi mitään sille mutta tää saa mun nauruhermot jatkuvasti liikkeelle kun törmään jossain:


Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.
“Oliko elokuva hauska?” ystävä tiedusteli.

Aivan älytön, nauroin niin, että meinasin pissata Masan käteen.:rolleyes:
Aviopari sopi keskenään, että kumpi tämän maailman ensin jättää tekee parhaansa ottaakseen tuonpuoleisesta yhteyden toiseen.
Mies sitten kuoli.
Meni pari kuukautta ja lesken puhelin soi: Minä täällä moi, anteeksi, että kesti mutta täällä on hemmetin vaikea päästä puhelimeen.
Mut kaikki on hyvin. Aamiaiseksi on salaattia ja sitten on rakastelua ja sitten on jo salaattilounas jonka jälkeen on rakastelua ja sitten on salaattia päivälliseksi ja rakastelua...

... jolloin leski sanoi, että Okei, ymmärsin mutta aloitahan ihan alusta.
Jolloin puhelimesta kuului..." kaikki alkoi siitä kun jälleensynnyin kaniksi tälle maatilalle lähellä Hauhoa".
 
Ainii. Kitarisavitsi.

Musikantti kuoli ja pääsi portille Pietarin eteen. Portin takaa kuului kitaransoittoa ihan kuin Eric Clapton olisi soittanut.
Musikantti sanoi Pietarille, että en tiennytkään, että Clapton on kuollut?
Pietari vastasi, että ei olekaan, mutta pomo pari päivää sitten innostui kitaransoitosta ja luulee nyt olevansa Eric Clapton.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä