Mä pistän tälle päivälle tähän kohtaan kauniin pisteen ja lähden unille .
Hyvää yötä sinulle *pus*
Hyvää yötä sinulle *pus*
Iltahymypusio puuttuu mutta ole hyvä. *pus*Mä pistän tälle päivälle tähän kohtaan kauniin pisteen ja lähden unille .
Hyvää yötä sinulle *pus*
Jokusen helmen olen saattanut kuulla useampaan kertaanJos oikein veikkaan niin olet kuullut niistä noin tuhat.
Satavuotispäivän kunniaksi lapinmies oli lehtihaastattelussa:Kansanedustaja Liisa Kulhia oli hiihtolomillaan Lapissa hiihtämässä mutta eksyi matkalleen jonnekkin. Jotenka perustettiin etsintäpartio etsimään minne on kavonnu. Ketjussa hiiheltiin ja huudeltiin "Kulhia!","Kulhia!"
Tätä tehtiin koko ajan etsintäpartion toimesta kunnes kuului vastaus: "TULHAN TULHAN OOTA VÄHÄN!"
Housuja jalkoihin kiskova lappalainen nuin huuteli kun puolijuoksua tuli jalakasten umpihangessa ettintäketjua vastaan
63! Paras koskaan!Jokusen helmen olen saattanut kuulla useampaan kertaan
Nukkumaan Majurin viekkuun, öit.
Huomenta. Oliko mun pakko herätä 5.30? Niinku työpäivinä.Huomenta
Ennen viittä hereillä. Nyt ollut jo töissä tovin ja aamuryysis hoidettu. Aika jouda kuppi kahviaHuomenta. Oliko mun pakko herätä 5.30? Niinku työpäivinä.
Mulla nyt aamukahvi. Mutku lomalla vois nukkua pidempään.Ennen viittä hereillä. Nyt ollut jo töissä tovin ja aamuryysis hoidettu. Aika jouda kuppi kahvia
No, todellakin. Meepä takas pötköttää. Nyt on kaffe juotu ja hommat jatkuu. Kivaa päivääMulla nyt aamukahvi. Mutku lomalla vois nukkua pidempään.
Ei nukuta.No, todellakin. Meepä takas pötköttää. Nyt on kaffe juotu ja hommat jatkuu. Kivaa päivää
Oot nuollu raastinrautaa, luulisinMitä mun kielelle on tapahtunut?
Tuntuu että on haava kärjessä.
Mä lähen ny kaupasta ostamaan jäätelöö ja vadelmahilloo
Ei kannata syödä tulee vaan läskiä.Nyt munki tekee mieli jädeä. Pitkään aikaan syöny sitä.
Mä syön nykyään aina vaan sitä banaanista tehtyä jäätelöö jos alkaa tekemään mieli Suosittelen kokeilemaan *suosittelee*Nyt munki tekee mieli jädeä. Pitkään aikaan syöny sitä.