Tarttis vähän pienempää piirakkaa prinssinakilleEiku prinssinakilla Sori.
Tarttis vähän pienempää piirakkaa prinssinakilleEiku prinssinakilla Sori.
Sulhaspiirakka?Tarttis vähän pienempää piirakkaa prinssinakille
Semmonen taitais tosiaan olla hyvä pari prinssinakilleSulhaspiirakka?
Jos oikeesti ja totta puhutaan...Semmonen taitais tosiaan olla hyvä pari prinssinakille
Voin kertoa, että et tahdo kuulla asiaan liittyviä kolmeasataa muusikkovitsiä...Sulhaspiirakka?
Eipäs nyt tosikoksi heittäydytä, miekään tosissaan sanonu ja miten ees oisin voinukkaan.Jos oikeesti ja totta puhutaan...
niin eipä o koskaan tullu kumpaakaan mitattua millään tavalla.
Suattaa olla että oon kuullut niistä 250Voin kertoa, että et tahdo kuulla asiaan liittyviä kolmeasataa muusikkovitsiä...
Jos oikein veikkaan niin olet kuullut niistä noin tuhat.Suattaa olla että oon kuullut niistä 250
Minä kakstoista.Jos oikein veikkaan niin olet kuullut niistä noin tuhat.
Ei tuu mieleen mitään erityistä.Vitseistä puheenollen mikä vitsi teistä on kaikista parhain, eli mikä naurattaa joka kerta kun sen kuulette?
Mä en voi mitään sille mutta tää saa mun nauruhermot jatkuvasti liikkeelle kun törmään jossain:
Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.
“Oliko elokuva hauska?” ystävä tiedusteli.
Aivan älytön, nauroin niin, että meinasin pissata Masan käteen.
Mulla on huumori kuin kuminauha.Eipäs nyt tosikoksi heittäydytä, miekään tosissaan sanonu ja miten ees oisin voinukkaan.
Noh, nyt tuoki sanottu.
Siltä varalta vain että oisit tosikoksi heittäytyny. Mullekki päin saa laittaa samanlaista huumoria jopa silkkaa vittuilua jos hivenenkään on huumoria mukana
..mä en voi sanoa tähän nyt yhtään mitään, koska*syvä huokaisu*...mussa on tässä kohtaa suuren suuri valuvika... Oon ihan tolkuttoman huono muistamaan saati kertomaan vitsejä.Vitseistä puheenollen mikä vitsi teistä on kaikista parhain, eli mikä naurattaa joka kerta kun sen kuulette?
Mä en voi mitään sille mutta tää saa mun nauruhermot jatkuvasti liikkeelle kun törmään jossain:
Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.
Mä en tajua tällasia vitsejä: ''2 miestä käveli siltaa pitkin, toinen kompastui ja kolmas kääntyi vasemmalle. Kukka''Ei tuu mieleen mitään erityistä.
Aviopari sopi keskenään, että kumpi tämän maailman ensin jättää tekee parhaansa ottaakseen tuonpuoleisesta yhteyden toiseen.Vitseistä puheenollen mikä vitsi teistä on kaikista parhain, eli mikä naurattaa joka kerta kun sen kuulette?
Mä en tajua tällasia vitsejä: ''2 miestä käveli siltaa pitkin, toinen kompastui ja kolmas kääntyi vasemmalle. Kukka''
Mun pikkusisko taas nauraa tollasille vitseille ihan vääränä ja kun tajuaa ettei mua naurata yhtään, nauraa entistä enemmän